Nieuws

Zorg & ICT 2023, kom bij ons langs!
Van dinsdag 13 tot en met donderdag 15 juni zijn we weer aanwezig op de Zorg & ICT beurs 2023 in de Jaarbeurs Utrecht. We hopen onze vele relaties in de zorg dan weer te spreken, en ook iedereen die geïnteresseerd is in het goed organiseren van de...

Servitect en 2Grips bundelen krachten om de ISM-methode te integreren in ITSM-tool 4me
Servitect en 2Grips, twee toonaangevende spelers in de IT-servicemanagement (ITSM) markt, gaan samen werken om de ISM-methode beter aan te sluiten op de ITSM-tool 4me. IT-organisaties kunnen met deze combinatie de kwaliteit van haar dienstverlening verbeteren, door de...

Updates ISMcompliancy
Het team achter ISMcompliancy zet zich voortdurend in om het systeem te optimaliseren en gebruikers de best mogelijke ervaring te bieden. Hoewel veel van deze verbeteringen zich achter de schermen afspelen en niet meteen zichtbaar zijn, vinden we het belangrijk je op...

Srvision 2023: value
Het jaarlijkse srvision-evenement is een van de meest toonaangevende IT-managementcongressen in Nederland geworden. Praktische en innovatieve sessies over thema's als Agile, Lean, DevOps, SRE, SIAM en Customer Experience. Na Resilience en Flow was dit jaar het thema:...

Het nieuwe ISM-methode 5 boek is uit!
Daar is het dan! Het nieuwe ISM-methode versie 5 boek is uit. De belangrijkste oplossingen, gedachten, ideeën en meningen over modern IT-servicemanagement in één boek samengebracht. Toepasbaar voor iedereen.In het boek De ISM-methode versie 5 wordt de basiswerkwijze...

René van der Horst, nieuwe consultant bij Servitect
In juni is René van der Horst begonnen als Senior Consultant IT Service Management om de vraag naar onze succesvolle ISM-methode en producten en diensten op te kunnen vangen. Inmiddels heeft hij zijn eerste projecten afgerond en staat hij klaar voor nieuwe uitdagende...

Gelre gebruikt ISM voor nieuw EPD
Gelre ziekenhuizen zijn begin dit jaar gestart met het professionaliseren van de dienstverlening met de ISM-methode. Hiermee zijn ze beter voorbereid voor de overgang naar het Elektronische Patiënten Dossier HiX, dat staat voor Healthcare Information eXchange....

De professionalisering van de werkwijze binnen het snelgroeiende Wortell (case study)
Wortell is een organisatie die in drie jaar zo’n vijfhonderd procent is gegroeid in aantal medewerkers. Voor organisaties die zo’n flinke groei doormaken is het een uitdaging om de onderlinge communicatie en samenwerkingen tussen teams goed te laten verlopen. Wanneer...

Serious Gaming, serious results
Tijdens de corona periode hebben we geen games kunnen organiseren maar de afgelopen week konden we eindelijk deze leuke en leerzame techniek weer inzetten. Zo hebben we binnen een ICT-organisatie van een zorginstelling gekeken naar procesmatig werken en onderzocht hoe...

Streekziekenhuis Koningin Beatrix – Een grote stap vooruit met ISM-methode
De afdeling ZIT (Zorgtechnologie en IT) van het Streekziekenhuis Koningin Beatrix werkt al weer een tijd op basis van de ISM-methode. Onlangs is de afdeling algemene techniek bij deze manier van werken aangesloten. Marcia Emmer (Hoofd ZIT) geeft aan dat er erg...
Zorg & ICT 2023, kom bij ons langs!
Van dinsdag 13 tot en met donderdag 15 juni zijn we weer aanwezig op de Zorg & ICT beurs 2023 in de Jaarbeurs Utrecht. We hopen onze vele relaties in de zorg dan weer te spreken, en ook iedereen die geïnteresseerd is in het goed organiseren van de...
Servitect en 2Grips bundelen krachten om de ISM-methode te integreren in ITSM-tool 4me
Servitect en 2Grips, twee toonaangevende spelers in de IT-servicemanagement (ITSM) markt, gaan samen werken om de ISM-methode beter aan te sluiten op de ITSM-tool 4me. IT-organisaties kunnen met deze combinatie de kwaliteit van haar dienstverlening verbeteren, door de...
Updates ISMcompliancy
Het team achter ISMcompliancy zet zich voortdurend in om het systeem te optimaliseren en gebruikers de best mogelijke ervaring te bieden. Hoewel veel van deze verbeteringen zich achter de schermen afspelen en niet meteen zichtbaar zijn, vinden we het belangrijk je op...
Srvision 2023: value
Het jaarlijkse srvision-evenement is een van de meest toonaangevende IT-managementcongressen in Nederland geworden. Praktische en innovatieve sessies over thema's als Agile, Lean, DevOps, SRE, SIAM en Customer Experience. Na Resilience en Flow was dit jaar het thema:...
Het nieuwe ISM-methode 5 boek is uit!
Daar is het dan! Het nieuwe ISM-methode versie 5 boek is uit. De belangrijkste oplossingen, gedachten, ideeën en meningen over modern IT-servicemanagement in één boek samengebracht. Toepasbaar voor iedereen.In het boek De ISM-methode versie 5 wordt de basiswerkwijze...
René van der Horst, nieuwe consultant bij Servitect
In juni is René van der Horst begonnen als Senior Consultant IT Service Management om de vraag naar onze succesvolle ISM-methode en producten en diensten op te kunnen vangen. Inmiddels heeft hij zijn eerste projecten afgerond en staat hij klaar voor nieuwe uitdagende...
Gelre gebruikt ISM voor nieuw EPD
Gelre ziekenhuizen zijn begin dit jaar gestart met het professionaliseren van de dienstverlening met de ISM-methode. Hiermee zijn ze beter voorbereid voor de overgang naar het Elektronische Patiënten Dossier HiX, dat staat voor Healthcare Information eXchange....
De professionalisering van de werkwijze binnen het snelgroeiende Wortell (case study)
Wortell is een organisatie die in drie jaar zo’n vijfhonderd procent is gegroeid in aantal medewerkers. Voor organisaties die zo’n flinke groei doormaken is het een uitdaging om de onderlinge communicatie en samenwerkingen tussen teams goed te laten verlopen. Wanneer...
Serious Gaming, serious results
Tijdens de corona periode hebben we geen games kunnen organiseren maar de afgelopen week konden we eindelijk deze leuke en leerzame techniek weer inzetten. Zo hebben we binnen een ICT-organisatie van een zorginstelling gekeken naar procesmatig werken en onderzocht hoe...
Streekziekenhuis Koningin Beatrix – Een grote stap vooruit met ISM-methode
De afdeling ZIT (Zorgtechnologie en IT) van het Streekziekenhuis Koningin Beatrix werkt al weer een tijd op basis van de ISM-methode. Onlangs is de afdeling algemene techniek bij deze manier van werken aangesloten. Marcia Emmer (Hoofd ZIT) geeft aan dat er erg...
ISM Portal
Zernikepark 4
9747 AN Groningen
Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden
info@ismportal.nl
088 - 2034000