fbpx
30 juni 2023

Zorg & ICT 2023 succesvol evenement

Het is nu alweer twee weken geleden dat Zorg & ICT 2023 plaatsvond, maar de echo’s van dit unieke evenement weerklinken nog dagelijks. Met meer dan 10.000 bezoekers verspreid over drie dagen was het een evenement van betrokkenheid, innovatie en discussies over de kruising van zorg en technologie.

Woensdag steelt de show

Van deze drie energieke dagen trok woensdag de meeste bezoekers. De enthousiaste bezoeker zorgde voor de juiste sfeer en maakte de dag tot een uitstekende ervaring.

Onze stand een plek van ontmoeting en ontdekking

Onze stand genoot van een constante stroom van nieuwsgierige bezoekers. Niet alleen was er veel interesse, maar we mochten ook een groot aantal bezoekers verwelkomen en met hen in gesprek gaan over onze innovaties.

Kennis delen en leren

We hebben verschillende demonstraties gegeven van onze compliancy-oplossing en het dashboard. Elk hiervan bood de gelegenheid om onze producten en diensten op een interactieve manier te presenteren. Maar we deden meer dan alleen presenteren. We nodigden bezoekers aan onze stand en voorbijgangers uit voor een webinar, die afgelopen dinsdag plaatsvond. Veel mensen meldden zich aan, enthousiast om meer te leren en deel te nemen aan het gesprek.

Het theater waar kennis tot leven komt

Het theater speelde dagelijks gastheer voor boeiende presentaties. Deze werden gegeven door René Drost en Wim Hoving. Hun gesprekken over security en compliancy in de zorg trokken veel belangstellenden. De presentaties werden niet alleen goed bezocht, maar zorgden ook voor vervolg gesprekken en discussies.

Terugkijkend op Zorg & ICT 2023

We kijken terug op een uiterst succesvolle editie van Zorg & ICT 2023. Met de fijne betrokkenheid van de bezoekers, de levendige gesprekken, de demonstraties en de inspirerende presentaties, was het een evenement om te herinneren. En hoewel het alweer twee weken geleden is, is de ervaring nog steeds vers in ons geheugen. We kijken nu al uit naar de volgende editie.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht?
Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: 088-2034000
E: r.dijkstra@servitect.com

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak

Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.

ISM-methode breidt samenwerking met Ultimo verder uit

Vandaag verscheen het persbericht over de uitbreiding van de samenwerking tussen de ISM-methode en Ultimo. Het partnership Ultimo en ISM ondersteunt zorginstellingen en industrie bij optimalisatie...

Het succes van het ITSM Dashboard voor de klant en de IT-afdeling

Een gesprek met Eppe Wolfis, manager I&A bij de Van Mesdag. Eppe deelt zijn ervaringen met de ingebruikname van een ITSM-dashboard binnen zijn afdeling. Het dashboard heeft een grote impact...

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow. Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer...

Martijn Wiedijk, nieuwe consultant bij Servitect

Om het enorme succes van de ISM-methode en producten en diensten op te kunnen vangen is deze maand Martijn Wiedijk begonnen als ISM-consultant. Met zijn komst kunnen wij de levering van onze...

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000