DOWNLOADS WHITEPAPER

Whitepaper Het ISM-Procesmodel

Deze download, het ISM-procesmodel, beschrijft in meer dan 80 pagina’s op tactisch en operationeel niveau de inrichting van de basisprocessen voor de uitvoering van technisch beheer.

Whitepaper Lean Service Management 1+1=3

Hoe Lean en ISM elkaar versterken in een service-georiënteerde organisatie.
Een samenwerking tussen ProjectsOne en ISM.

Whitepaper Snel en duurzaam voldoen aan NEN7510

De ISM-methode integreert het snel en gecontroleerd inrichten van de werkwijze conform NEN7510 en het duurzaam voldoen aan de eisen voor IT-beheer.

Whitepaper Enterprise Service Management (ESM)

Met ESM kan een serviceorganisatie die voor meerdere vakgebieden verantwoordelijk is, volstaan met één procesmodel, één procesondersteunende tool, één vorm van afspraken en rapportages en één vorm van interne aansturing.

Whitepaper De Proces Management Matrix, varianten in procesaansturing

De juiste besturingsstructuur als succesfactor voor procesmatige dienstverlening.

Whitepaper FSM en BiSL: verliefd, verloofd, getrouwd?

Functioneel beheer behoeft nog veel ondersteuning voordat het uit kan groeien tot een volwassen vakgebied. De ASL BiSL Foundation stimuleert deze groei met de uitwisseling van kennis, ervaring en ‘best practices’ op basis van BiSL.