DOWNLOADS CASE STUDY'S
Case Study Wortell
Wortell is een organisatie die in drie jaar zo’n vijfhonderd procent is gegroeid in aantal medewerkers. Voor organisaties die zo’n flinke groei doormaken is het een uitdaging om de onderlinge communicatie en samenwerkingen tussen teams goed te laten verlopen. Wanneer de interne communicatie niet goed loopt en de interne werkwijze onvoldoende duidelijk is kunnen de medewerkers hun werk niet optimaal uitvoeren. Dit heeft direct een negatieve impact op de dienstverlening richting klanten. Deze uitdaging vormde voor Wortell de aanleiding om hun werkwijze, waarin samenwerking en communicatie essentieel is, eens onder de loep te nemen en te verbeteren. Hoe? Servitect had het antwoord.
Case Study Dijklander Ziekenhuis
Eén taal spreken en uniform werken was noodzakelijk voor het Dijklander Ziekenhuis. ISM heeft in korte tijd geresulteerd in grip op de IT beheersorganisatie met de beproefde werkwijze onder begeleiding van ervaren consultants.
Case Study Ipse de Bruggen
De IT-afdeling en de (centrale) Servicedesk van Ipse de Bruggen wilde professioneler werken met behulp van TOPdesk en ISM. Dat wil zeggen: meer vastleggen, meer gestandaardiseerd werken en meer inzicht in de servicemanagementprocessen en resultaten. Het doel? Zorgmedewerkers beter van dienst zijn. Een geslaagde missie, dankzij een beproefde methode.
Case Study St. Antonius Ziekenhuis
Beter onderling samenwerking is belangrijk voor de ICT-afdeling van het St. Antonius Ziekenhuis. Na een fusie en de invoering van een nieuw EPD waren meerdere werkwijzen ontstaan die op een logische manier samengebracht moesten worden, waarbij ook nog aantoonbaar moest worden voldaan aan de NEN7510. Lees hoe ISM geholpen heeft bij het verbeteren van de interne werkwijze.