fbpx
22 oktober 2020

Remote werken zorgt voor meer flexibiliteit

Je hoort het regelmatig zeggen: “We zijn helemaal klaar met corona maar corona is nog niet klaar met ons”. Het was dan ook een tegenvaller dat de 2e coronagolf ook daadwerkelijk doorzette en gewonnen bewegingsvrijheid en afgesproken veiligheidsmaatregelen weer aangescherpt werden. Bij Servitect werken alle medewerkers al vanaf het begin van het corona tijdperk thuis. Gelukkig leent ons werk zich daar ook beter voor. Natuurlijk, het is even wennen als de werkzaamheden nu in de thuissituatie moet gebeuren want ook daar is het voor iedereen aanpassen. En we missen de persoonlijke contacten van de live omgeving met elkaar maar ook met onze klanten. De consultancy werkzaamheden verlopen nu volledig digitaal en dat heeft zo zijn voordelen.

Flexibele ondersteuning als neveneffect

Bij onze klanten is het niet anders. Ook daar zijn de beperkingen groot en bezoek aan onze klanten is dan ook in veel gevallen niet mogelijk. Intern hebben we snel onze dienstverlening zodanig kunnen aanpassen dat we onze klanten nu digitaal goed weten te ondersteunen. Met dank aan de prima infrastructuur die we in Nederland hebben liggen. Teams, Zoom, Google Meet, Skype en andere platformen zijn ineens populaire en essentiële communicatie middelen geworden. Onze klanten zijn er blij mee en we maken er intensief gebruik van. Anders dan met een fysieke afspraak is een elektronische nu veel sneller te maken en het scheelt reistijd en kosten. Kortom, we kunnen ineens veel flexibeler een afspraak maken en met elkaar in contact komen.

Digitaal onze kennis delen
Als alternatief voor onze live events zijn we inmiddels succesvol begonnen onze kennis digitaal te delen. Zo hebben we al een aantal webinars georganiseerd over uiteenlopende onderwerpen die heel goed bezocht werden en geven we online 1-op-1 sessies. Hierover krijgen we positieve reacties en geven aanleiding voor vervolgafspraken. Daarnaast hebben we een video training ontwikkeld voor de ISM Foundation die al bij een aantal klanten zijn uitgerold.

Kortom, we kunnen ineens veel flexibeler een afspraak maken en met elkaar in contact komen en hebben nieuwe methodes ontwikkeld om onze relaties blijvend van informatie te voorzien.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Grip op de BIO en NEN7510 met de compliancy-lifecycle

Eenvoudig van een norm naar een geslaagde audit, wie wil dat niet? Tijdens de beurs Zorg & ICT hebben we de meest recente innovaties binnen de compliancy-lifecycle getoond. Het concept is verder...

500e ISM Masterclass deelnemer

Vorige week was Karen Kok-Wassink, IT Service Level Manager bij Gelre Ziekenhuizen, de 500e ISM Masterclass deelnemer. Reden voor felicitaties en een bloemetje. Daarnaast werden alle deelnemers van...

ISM People vraagt 2 Ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk [INGEVULD]

Voor een relatie in de regio Utrecht zoeken we: 2 ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk Functie eisen: Ruime ervaring met de aansturing IT-processen Ervaring in een divers en snel...

ISM-compliancytool DEMO!

Het toetsen én toepassen van NEN7510 voor de zorg en BIO voor de overheid was nog nooit zo eenvoudig. Met de online tool op ISMcompliancy.nl kun je in een handomdraai bladeren door de normen en...

Nieuwe release ISM-dashboard

De nieuwe release van het ISM-dashboard is live gegaan. In deze release zijn een aantal belangrijke vernieuwingen doorgevoerd. Op basis van gebruikerservaringen zijn de filtermogelijkheden verbeterd...

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000