fbpx
21 november 2022

De professionalisering van de werkwijze binnen het snelgroeiende Wortell (case study)

Wortell is een organisatie die in drie jaar zo’n vijfhonderd procent is gegroeid in aantal medewerkers. Voor organisaties die zo’n flinke groei doormaken is het een uitdaging om de onderlinge communicatie en samenwerkingen tussen teams goed te laten verlopen. Wanneer de interne communicatie niet goed loopt en de interne werkwijze onvoldoende duidelijk is kunnen de medewerkers hun werk niet optimaal uitvoeren. Dit heeft direct een negatieve impact op de dienstverlening richting klanten.

Aanleiding

Deze uitdaging vormde voor Wortell de aanleiding om hun werkwijze, waarin samenwerking en communicatie essentieel is, eens onder de loep te nemen en te verbeteren. Hoe? Servitect had het antwoord. Lees de uitgebreide case study van Wortell hier.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht?
Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: 088-2034000
E: r.dijkstra@servitect.com

Dienstverlening in coronatijd

De corona pandemie houdt ons al maandenlang in haar greep. Vrijheden die we vanzelfsprekend vinden worden ingeperkt en onze werkzaamheden zijn in veel gevallen verplaatst naar onze woonomgeving....

FSM Foundation training on-line een succesnummer

De FSM Foundation online is ontstaan omdat door het corona virus de MUMC-medewerkers van de IT-afdeling vanuit huis moesten werken. Maar de medewerkers van functioneel beheer moesten wel getraind...
Ziekenhuis monitor 2020

ISM ziekenhuis monitor 2020

Ook dit jaar organiseert Servitect weer de ISM ziekenhuis monitor. Hierbij worden IT-prestaties van de deelnemende ziekenhuizen onderling vergeleken op basis van data uit ITSM tools...

ISM (proces)-managersdag

Een dag vol praktijkervaringen en een blik op de toekomst. Op 12 juni 2019 vindt de ISM (Proces)managersdag plaats in Het Oude Magazijn in Amersfoort. De praktijk van Agile Service Management staat...

Basis dashboard voor alle ISM gebruiks- en supportlicentiehouders beschikbaar

Heb je een ISM gebruiks- en supportlicentie dan heb je vanaf dit kwartaal recht op het gebruik van het ISM basis dashboard. Dit basis dashboard vervangt de standaard mee geleverde excelsheet....

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000