fbpx
21 november 2022

De professionalisering van de werkwijze binnen het snelgroeiende Wortell (case study)

Wortell is een organisatie die in drie jaar zo’n vijfhonderd procent is gegroeid in aantal medewerkers. Voor organisaties die zo’n flinke groei doormaken is het een uitdaging om de onderlinge communicatie en samenwerkingen tussen teams goed te laten verlopen. Wanneer de interne communicatie niet goed loopt en de interne werkwijze onvoldoende duidelijk is kunnen de medewerkers hun werk niet optimaal uitvoeren. Dit heeft direct een negatieve impact op de dienstverlening richting klanten.

Aanleiding

Deze uitdaging vormde voor Wortell de aanleiding om hun werkwijze, waarin samenwerking en communicatie essentieel is, eens onder de loep te nemen en te verbeteren. Hoe? Servitect had het antwoord. Lees de uitgebreide case study van Wortell hier.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht?
Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: 088-2034000
E: r.dijkstra@servitect.com

Remote werken zorgt voor meer flexibiliteit

Je hoort het regelmatig zeggen: "We zijn helemaal klaar met corona maar corona is nog niet klaar met ons". Het was dan ook een tegenvaller dat de 2e coronagolf ook daadwerkelijk doorzette en...

FSM Foundation training on-line een succesnummer

De FSM Foundation online is ontstaan omdat door het corona virus de MUMC-medewerkers van de IT-afdeling vanuit huis moesten werken. Maar de medewerkers van functioneel beheer moesten wel getraind...

Van Haren Learning Solutions neemt ISM Foundation examen activiteiten over

Met ingang van 1 januari neemt Van Haren Learning Solutions, onderdeel van Van Haren Publishing, de ISM Foundation examens over van Servitect. Het is tevens de start van een nauwere samenwerking...

ISM People vraagt 2 Ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk [INGEVULD]

Voor een relatie in de regio Utrecht zoeken we: 2 ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk Functie eisen: Ruime ervaring met de aansturing IT-processen Ervaring in een divers en snel...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000