fbpx
24 februari 2022

ISM-methode breidt samenwerking met Ultimo verder uit

Vandaag verscheen het persbericht over de uitbreiding van de samenwerking tussen de ISM-methode en Ultimo. Het partnership Ultimo en ISM ondersteunt zorginstellingen en industrie bij optimalisatie Service Management processen. Door de facility modules binnen de Enterprise Asset Management software van Ultimo te integreren met ISM, wordt klanten meer controle, stuurinformatie en gestroomlijnde processen geboden.

Patrick Beekman, Partner Solution Manager bij Ultimo:

Patrick Beekman: “Op basis van vele gezamenlijke ISM-projecten hebben we een standaard opzet voor ISM ontwikkeld. Met de ISM-configuratie op Ultimo ITSM, stroomlijnen we de processen en vergroten we de controle voor klanten. Deze werkwijze is per organisatie af te stemmen, vergroot het draagvlak en helpt de werkdruk transparanter te maken. Aangedreven door moderne Business Intelligence software en jarenlange domeinkennis op het gebied van IT Service Management, geven ISM Dashboards de controle over IT-processen binnen Ultimo IT Service Management en de werkwijze van de afdeling. Een groot aantal klanten, waaronder het St. Anthonius Ziekenhuis, maakt al gebruik van onze gezamenlijke diensten.”

Robbert-jan van Lippevelde, Directeur van ISM, vult aan: ”ISM en Ultimo vormen een prachtig team om professionele diensten efficiënt en effectief te leveren. De werking van Ultimo in combinatie met de unieke ISM-inrichting biedt die toolondersteuning die nodig is, om succesvolle diensten te kunnen leveren. Door deze nauwe samenwerking kan onze compacte beschrijving van de werkwijze direct toegepast worden, met onze voorbereide inrichting van Ultimo, en de ondersteunende hulpmiddelen zoals dashboards, compliancy-tooling (o.a. NEN7510 en MDR). Veel organisaties plukken hier al de vruchten van.”

Over Ultimo

Ultimo Software Solutions levert het nummer 1 EAM-cloudplatform ‘Ultimo’. De software wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 2.000 klanten in Manufacturing, Healthcare, Logistics, Infrastructure en Utilities. Het biedt klanten in deze sectoren vele voordelen, zoals verhoogde uptime, het beheren van kosten, verhoogde levensduur van installaties, makkelijk voldoen aan wetten en regelgevingen en de zekerheid van een veilige werkomgeving. Ultimo biedt dit alles met een ongeëvenaarde ROI door snelle implementatietrajecten, naadloze integraties en selfservice-applicatiebeheer. Het bedrijf is opgericht in 1988 en heeft kantoren in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Kijk voor meer informatie op de website van Ultimo.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht?
Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: 088-2034000
E: r.dijkstra@servitect.com

WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode

WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe,...

René van der Horst, nieuwe consultant bij Servitect

In juni is René van der Horst begonnen als Senior Consultant IT Service Management om de vraag naar onze succesvolle ISM-methode en producten en diensten op te kunnen vangen. Inmiddels heeft hij...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

Grip op de BIO en NEN7510 met de compliancy-lifecycle

Eenvoudig van een norm naar een geslaagde audit, wie wil dat niet? Tijdens de beurs Zorg & ICT hebben we de meest recente innovaties binnen de compliancy-lifecycle getoond. Het concept is verder...

Online workshop Regel je dienstverlening én compliancy met ISM en 4me

In november organiseren we in samenwerking met 2grips twee online workshops namelijk op dinsdag 7 en op donderdag 23 november. De titel van deze workshops is: "Regel je dienstverlening én compliancy...

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000