fbpx
3 maart 2023

Het nieuwe ISM-methode 5 boek is uit!

Daar is het dan! Het nieuwe ISM-methode versie 5 boek is uit. De belangrijkste oplossingen, gedachten, ideeën en meningen over modern IT-servicemanagement in één boek samengebracht. Toepasbaar voor iedereen.In het boek De ISM-methode versie 5 wordt de basiswerkwijze beschreven die voor iedere IT-organisatie die resultaatgericht wil werken aan klanttevredenheid. Het vormt daarmee de basis voor de toepassing van DevOps, ITIL 4, agile, OBM et cetera.In ISM 5 omvat o.a.:–       Customer value centraal–       De integratie van experience management en de SxLA–       Het operatingmodel met daarin:        – Het vernieuwde 7 processenmodel        – 3 valuestreams–       Het besturingsmodel–       De integratie van OBM.

Lees ook het uitgebreide blog artikel met daarin de 11 vernieuwingen en kansen.

Bestellen kan al via Managementboek.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Servitect en ISM groeien, doe je mee? [INGEVULD]

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. De laatste jaren hebben deze zich ontwikkeld tot de IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in...

En de winnaars zijn… OBM en Compliancy

Samen met SrVision, o.a. organisator van het SrVision-FLOW-congres op 6 en 7 april, hebben wij een kort onderzoek gehouden naar de positie van IT Service Management. En hoewel we zeker niet zullen...

Nieuwe versie ISM Management-dashboard

Het ISM Managementdashboard maakt deel uit van het ISM-besturingsmodel. In het besturingsmodel worden de organisatiedoelen bestuurbaar gemaakt door ze uit te splitsen naar de Werkwijze (proces),...

Herken je deze verontrustende antwoorden?

Afgelopen dinsdag 8 juni gaven Wim Hoving en Robbert-jan van Lippevelde het webinar "Jouw IT-afdeling eenvoudig door de audit". We hebben al vaker een webinar over informatiebeveiliging gehouden en...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team! [INGEVULD]

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000