fbpx
8 december 2020

1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!

De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de Masterclass dan zien we onder andere meer dan 35 buitenlandse deelnemers (Luxemburg en België). Verder maken ook steeds meer ‘oud’-deelnemers gebruik van het alumni-traject. Zo kunnen ze de ISM Masterclass nog een keer volgen tegen een aantrekkelijk tarief. De ontwikkelingen en vernieuwingen op het gebied van service management staan namelijk niet stil en deze nemen we altijd weer mee in de eerstvolgend ISM Masterclass. Daarna is hun kennis weer up-to-date en kunnen ze hun opgefriste en nieuwe kennis weer in de dagelijkse praktijk toepassen.

Trots
Twee andere mijlpalen zijn de inmiddels meer dan 150 deelnemers aan de FSM-foundation en meer dan 1.000 deelnemers aan een ISM-Foundation training!  En daarvan hebben 85 tot 90 procent van de deelnemers het examen (ISM of FSM) met een goed resultaat afgerond. Onze deelnemers beoordelen de trainingen met een ruime voldoende (hoger dan een 7), waarbij de Masterclass gemiddeld een 8.1 scoort. Kortom cijfers die de kwaliteit van onze trainingen bevestigen en waar we trots op zijn.

Diverse trainingsmogelijkheden
Wil je zelf je kennis over modern service management vergroten dan adviseren we je graag over de verschillende trainingsmogelijkheden. Trainingen kunnen gevolgd worden bij open inschrijvingen maar ook in-house trainingen kunnen we organiseren. Daarnaast bieden we momenteel een digitale ISM Foundation training aan. Door middel van een digitale leeromgeving wordt de volledige ISM-Foundation kennis behandeld door een ervaren docent, die live les geeft. In de lessen zit veel afwisseling tussen theorie, opdrachten in kleine groepen, vragen en ook interactieve onderdelen. Hierbij maken we gebruik van MS Teams.
Ga voor een overzicht van onze opleidingen naar https://www.ismportal.nl/diensten/opleiding/

Kennis en inzicht is de basis van succesvol presteren. Wie over goede IT service management kennis beschikt zal beter presteren en ook beter samenwerken met zijn collega’s die dezelfde kennis hebben, sneller werken en minder discussie en overleg.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Van Haren Learning Solutions neemt ISM Foundation examen activiteiten over

Met ingang van 1 januari neemt Van Haren Learning Solutions, onderdeel van Van Haren Publishing, de ISM Foundation examens over van Servitect. Het is tevens de start van een nauwere samenwerking...

Webinar “Hoe de IT-afdeling snel en duurzaam kan voldoen aan de BIO”

Veel IT-afdelingen in de overheid voelen de grote druk om aan de BIO te voldoen. Naast de al bestaande werkdruk om goede IT-diensten te leveren en te innoveren, worden steeds strengere eisen gesteld...

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow. Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team! [INGEVULD]

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

Het succes van het ITSM Dashboard voor de klant en de IT-afdeling

Een gesprek met Eppe Wolfis, manager I&A bij de Van Mesdag. Eppe deelt zijn ervaringen met de ingebruikname van een ITSM-dashboard binnen zijn afdeling. Het dashboard heeft een grote impact...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000