fbpx
8 december 2020

1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!

De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de Masterclass dan zien we onder andere meer dan 35 buitenlandse deelnemers (Luxemburg en België). Verder maken ook steeds meer ‘oud’-deelnemers gebruik van het alumni-traject. Zo kunnen ze de ISM Masterclass nog een keer volgen tegen een aantrekkelijk tarief. De ontwikkelingen en vernieuwingen op het gebied van service management staan namelijk niet stil en deze nemen we altijd weer mee in de eerstvolgend ISM Masterclass. Daarna is hun kennis weer up-to-date en kunnen ze hun opgefriste en nieuwe kennis weer in de dagelijkse praktijk toepassen.

Trots
Twee andere mijlpalen zijn de inmiddels meer dan 150 deelnemers aan de FSM-foundation en meer dan 1.000 deelnemers aan een ISM-Foundation training!  En daarvan hebben 85 tot 90 procent van de deelnemers het examen (ISM of FSM) met een goed resultaat afgerond. Onze deelnemers beoordelen de trainingen met een ruime voldoende (hoger dan een 7), waarbij de Masterclass gemiddeld een 8.1 scoort. Kortom cijfers die de kwaliteit van onze trainingen bevestigen en waar we trots op zijn.

Diverse trainingsmogelijkheden
Wil je zelf je kennis over modern service management vergroten dan adviseren we je graag over de verschillende trainingsmogelijkheden. Trainingen kunnen gevolgd worden bij open inschrijvingen maar ook in-house trainingen kunnen we organiseren. Daarnaast bieden we momenteel een digitale ISM Foundation training aan. Door middel van een digitale leeromgeving wordt de volledige ISM-Foundation kennis behandeld door een ervaren docent, die live les geeft. In de lessen zit veel afwisseling tussen theorie, opdrachten in kleine groepen, vragen en ook interactieve onderdelen. Hierbij maken we gebruik van MS Teams.
Ga voor een overzicht van onze opleidingen naar https://www.ismportal.nl/diensten/opleiding/

Kennis en inzicht is de basis van succesvol presteren. Wie over goede IT service management kennis beschikt zal beter presteren en ook beter samenwerken met zijn collega’s die dezelfde kennis hebben, sneller werken en minder discussie en overleg.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Integrale dienstverlening voor Stad Geel

In 2017 is de afdeling ICT van Stad Geel gaan werken met ISM. Na een succesvol traject is besloten de methode ook op de afdeling Patrimonium uit te rollen. Het Patrimonium coördineert alle...

Fujitsu nieuwe Education partner van Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd. Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een...

SrVision 6 en 7 april 2022: “Flow”

Tijdens het SrVision congres 2022 zal Wim Hoving spreken over het belang van toepasbaarheid en resultaat, boven dat van mooie theorieën, met als titel "Flow is a result, not a design!". Thema...

Servitect en 2Grips bundelen krachten om de ISM-methode te integreren in ITSM-tool 4me

Servitect en 2Grips, twee toonaangevende spelers in de IT-servicemanagement (ITSM) markt, gaan samen werken om de ISM-methode beter aan te sluiten op de ITSM-tool 4me. IT-organisaties kunnen met...

Srvision 2023: value

Het jaarlijkse srvision-evenement is een van de meest toonaangevende IT-managementcongressen in Nederland geworden. Praktische en innovatieve sessies over thema's als Agile, Lean, DevOps, SRE, SIAM...

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000