3 september 2020

Fujitsu nieuwe Education partner van Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd. Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een onderdeel van. Daarbij treed Fujitsu toe tot het Education partner programma als leverancier van trainingen, opleidingen, games en examens op het gebied van ISM.

De kern van de Fujitsu visie is “Human Centric”. Fujitsu gelooft dat mensen centraal gesteld moeten worden om digitale transformatie te laten slagen. Daarbij stelt Servitect de mens centraal met de ISM-methode.

Gericht op samenwerking

“De ISM-methode sluit heel goed aan op onze visie, omdat het niet technologie als uitgangspunt neemt bij het leveren van IT-diensten, maar gericht is op samenwerking. Dit leidt aantoonbaar tot gemotiveerde medewerkers, betere resultaten en tevreden klanten.”, aldus Marc Kuijpers, Head of ServiceNow Micro-Enterprise bij Fujitsu.

“Alleen oplossingen die professionals en leiders goed kunnen toepassen dragen bij aan succesvolle dienstverlening. Daarom staat in ISM de mens centraal en zijn we blij met de aansluiting van SOSA op de ISM-methode” aldus Wim Hoving, architect van de ISM-methode en directeur van Servitect. Voor meer informatie over het SOSA portfolio, kunt u terecht op onze blog of download de whitepaper – Building a future proof IT organisation.

Over Fujitsu

Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologische producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 130.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujitsu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 3,9 triljoen yen (US$ 35 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2020. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.

Meer weten over de onderwerpen in dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Erwin van Dam al één jaar Servitecter…

Service Management consultant is een vak. Daar zijn we het wel over eens. Een prachtig vak dat uitdagingen met zich meebrengt, want niet één organisatie is gelijk maar onze ISM-methode past altijd....

NEN7510 compliancy tool LIVE!

Gestructureerd de NEN7510 toetsen en toepassen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met de online tool op ISMcompliancy.nl kun je in een handomdraai bladeren door de normen en eisen. Met de daaraan...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

STAD GEEL: GEBOUWBEHEER ONDER ISM-METHODE

Na de succesvolle implementatie van de ISM-methode bij de afdeling ICT in 2017 is de afdeling Patrimonium, die Gebouwbeheer uitvoert, de volgende. Patrimonium wil met de ISM-methode net zo als de...

ISM-compliancytool DEMO!

ISM-compliancytool DEMO! Het toetsen én toepassen van NEN7510 voor de zorg en BIO voor de overheid was nog nooit zo eenvoudig. Met de online tool op ISMcompliancy.nl kun je in een handomdraai...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387