fbpx
20 november 2020

Nu meerdere normen op ISMcompliancy.nl parallel beschikbaar

Deze maand is er de laatste update doorgevoerd op ISMCompliancy.nl. We hebben daarmee weer een grote stap gezet in het vergemakkelijken van het voldoen aan kwaliteitsnormen. De tool laat de gebruiker overzichtelijk zien hoe de normen zijn opgebouwd. Daarnaast kun je vanuit een actie overzicht zien of er wel of niet aan de regels wordt voldaan. Voldoen ze niet dan kan de verantwoordelijke actie nemen en de regels gaan borgen in de werkwijze. De tool heeft verder een aantal nieuwe mogelijkheden erbij gekregen.

Change log
De ontwikkeling van de inhoud op ISMCompliancy.nl is een constant proces. Bij elke toetsing bij elke klant wordt gekeken hoe we de ISM-toelichting en gekoppelde acties kunnen verbeteren. Als er een aanpassing wordt doorgevoerd hebben alle gebruikers direct voordeel van deze verbetering. Met de change log kunt u zelf zien welke aanpassingen zijn gedaan voor de normen die voor u interessant zijn.

Multi compliancy
Veel organisaties moeten gelijktijdig aan meerdere normen voldoen. De site ondersteunt nu ook het in één keer voldoen aan deze normen. Indien u aan meerdere normen moet voldoen ziet u dat in het voortgangsformulier (zie het punt hieronder) maar ook bij de acties. Indien u op een actie klikt die aan meerdere normen gekoppeld is krijgt u in een pop-up de vraag met welke norm u deze actie wil zien. Hiermee kunt u het in de juiste context bekijken.

Update voortgangsformulier
Het voortgangsformulier heeft naast nieuwe functionaliteit ook een nieuwe lay-out gekregen. Hierdoor is het invullen ervan prettiger geworden. Daarnaast ondersteund dit formulier nu ook meerder normen. Indien u aan meerdere normen moet voldoen komen deze terug in dit formulier. U ziet nu direct welke acties voor meerdere normen gelden. Hierbij vult u slechts één keer in of u hieraan voldoet voor beide normen.

De ontwikkeling van ISMCompliancy.nl gaat in hoog tempo door. Hierover zullen we u blijven informeren zodat u hier uw voordeel mee kunt doen.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak

Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.

Gelre gebruikt ISM voor nieuw EPD

Gelre ziekenhuizen zijn begin dit jaar gestart met het professionaliseren van de dienstverlening met de ISM-methode. Hiermee zijn ze beter voorbereid voor de overgang naar het Elektronische...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

Ultimo & ISM, zorgcongres Gouda 2022

Begin deze maand organiseerde Ultimo in Gouda haar zorgcongres en voor ISM was een fraaie stand ingericht in het historische vijftiende-eeuwse stadhuis in het centrum van Gouda.  Ultimo en ISM zijn...

Remote werken zorgt voor meer flexibiliteit

Je hoort het regelmatig zeggen: "We zijn helemaal klaar met corona maar corona is nog niet klaar met ons". Het was dan ook een tegenvaller dat de 2e coronagolf ook daadwerkelijk doorzette en...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000