fbpx
26 juni 2020

FSM Foundation training on-line een succesnummer

De FSM Foundation online is ontstaan omdat door het corona virus de MUMC-medewerkers van de IT-afdeling vanuit huis moesten werken. Maar de medewerkers van functioneel beheer moesten wel getraind worden. En dat kan nu. Gewoon thuis, vanachter je pc of laptop.

Primeur

De 10 medewerkers van het MUMC uit Maastricht hebben daardoor een primeur. In 4 dagdelen worden de nieuwe medewerkers vertrouwd gemaakt met de FSM Foundation. Willem Buik gaat als trainer tijdens de sessies ook met deelnemers naar virtuele ‘escape rooms’ waar ze met elkaar in discussie gaan over opgegeven opdrachten. Op basis van de feedback van medewerkers kunnen we spreken van een succesnummer.

Real experts simplify

Deze wijze van training slaat goed aan bij de deelnemers. Meer organisaties hebben zich inmiddels al gemeld eenzelfde traject ook met hun thuiswerkende medewerkers uit te gaan voeren. Ook de ISM Foundation is klaar voor gebruik. Met relatief eenvoudige middelen hebben we zo de wensen van de klant weer ingevuld.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Remote werken zorgt voor meer flexibiliteit

Je hoort het regelmatig zeggen: "We zijn helemaal klaar met corona maar corona is nog niet klaar met ons". Het was dan ook een tegenvaller dat de 2e coronagolf ook daadwerkelijk doorzette en...

GRID NV gestart met TOPdesk op basis van ISM-standaard

Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt...

500e ISM Masterclass deelnemer

Vorige week was Karen Kok-Wassink, IT Service Level Manager bij Gelre Ziekenhuizen, de 500e ISM Masterclass deelnemer. Reden voor felicitaties en een bloemetje. Daarnaast werden alle deelnemers van...

ISM5 procesmodel nu interactief beschikbaar op mijn.ISMportal.nl

Het is een spannende tijd voor iedereen die zich bezighoudt met besturingsmodellen voor het leveren van professionele diensten. Met de komst van het nieuwe boek de ISM-methode V5, openen we de deur...

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak

Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000