fbpx
26 januari 2021

Wortell gebruikt de ISM-methode om groei te structureren

Technologie is continue in ontwikkeling. Dat geeft bedrijven een eindeloze hoeveelheid technologische mogelijkheden. Maar het gat tussen technologie en de mate waarin mensen en bedrijven dit kunnen gebruiken wordt alleen maar groter. Het doel van Wortell is om dit gat zo klein mogelijk te maken door mensen en bedrijven de technologie én de vaardigheden te bieden om succesvol te kunnen zijn. Wortell doet dit door zich te richten op de thema’s Cloud en Work.

Overname onepoint
Met de recente overname van managed service provider onepoint, versterkt Wortell zijn aanbod naar de markt als strategisch partner voor IT-outsourcing. Onepoint biedt managed services, projecten en professional services aan de overheid, zorg, telecom, media en detailhandel met specialisatie in cloud, werkplek, cybersecurity en digitale oplossingen.

ISM-methode
De overname van onepoint door Wortell voegt kennis toe op het gebied van Microsoft, Citrix en datacenter. Om de klanten hier optimaal van te laten profiteren, en om een innovatieve voorsprong te behouden, is het van belang dat de integratie van de dienstverlening zo goed en soepel mogelijk gebeurt. Om het niveau van dienstverlening verder te professionaliseren, gaat Wortell daarom gebruik maken van de ISM-methode. De ISM-methode is een populaire en bewezen gestandaardiseerde managementmethode om IT-dienstverlening en IT-servicemanagement te verbeteren. Wortell richt zich hiermee onder andere op de volgende doelen:

  • Het verder professionaliseren van de organisatie;
  • Een soepele integratie van Videobutler en onepoint;
  • Het structureren van groei;
  • Het verbeteren van de klantbeleving.

Servitect zal Wortell begeleiden bij het invoeren van de ISM-methode.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Henco Hendriksen, nieuwe consultant bij Servitect

Servitect is heel succesvol met de ISM-methode en de bijbehorende producten en diensten zoals de ISM compliancy tool, het besturingsinstrument BI-dashboarding en games en opleidingen. Het succes van...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

Fujitsu nieuwe Education partner van Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd. Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een...

Energiewacht krijgt met de ISM-methode IT-slagkracht

Energiewacht BV is per 1 januari 2021 de nieuwe naam van hét servicebedrijf van Essent in Noord Nederland. Energiewacht BV is een bundeling van krachten van Energiewacht Groep in Zwolle,...

Kick-off ISM bij grootste zorghulpverlener Zuid-Holland

Na een eerste kennismaking op de ISM Infodag in november 2017, is vandaag is de aftrap van het ISM-traject. In totaal gaan 75 medewerkers van Ipse De Bruggen werken volgens de ISM-methode. De...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387

Meer grip door inzicht

Wil jij meer grip op je IT organisatie? Grip begint met meer inzicht. Wij bieden je daarbij de belangrijkste inzichten en geven je handvaten d.m.v. een dashbord. Zo kun jij als leider van je IT organisatie gemakkelijk sturen op de door jouw vastgestelde serviceprestaties en klanttevredenheid-eisen. We nemen je mee in deze werkwijze in ons webinar. Meld je direct aan.

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds