fbpx
26 januari 2021

Wortell gebruikt de ISM-methode om groei te structureren

Technologie is continue in ontwikkeling. Dat geeft bedrijven een eindeloze hoeveelheid technologische mogelijkheden. Maar het gat tussen technologie en de mate waarin mensen en bedrijven dit kunnen gebruiken wordt alleen maar groter. Het doel van Wortell is om dit gat zo klein mogelijk te maken door mensen en bedrijven de technologie én de vaardigheden te bieden om succesvol te kunnen zijn. Wortell doet dit door zich te richten op de thema’s Cloud en Work.

Overname onepoint
Met de recente overname van managed service provider onepoint, versterkt Wortell zijn aanbod naar de markt als strategisch partner voor IT-outsourcing. Onepoint biedt managed services, projecten en professional services aan de overheid, zorg, telecom, media en detailhandel met specialisatie in cloud, werkplek, cybersecurity en digitale oplossingen.

ISM-methode
De overname van onepoint door Wortell voegt kennis toe op het gebied van Microsoft, Citrix en datacenter. Om de klanten hier optimaal van te laten profiteren, en om een innovatieve voorsprong te behouden, is het van belang dat de integratie van de dienstverlening zo goed en soepel mogelijk gebeurt. Om het niveau van dienstverlening verder te professionaliseren, gaat Wortell daarom gebruik maken van de ISM-methode. De ISM-methode is een populaire en bewezen gestandaardiseerde managementmethode om IT-dienstverlening en IT-servicemanagement te verbeteren. Wortell richt zich hiermee onder andere op de volgende doelen:

  • Het verder professionaliseren van de organisatie;
  • Een soepele integratie van Videobutler en onepoint;
  • Het structureren van groei;
  • Het verbeteren van de klantbeleving.

Servitect zal Wortell begeleiden bij het invoeren van de ISM-methode.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Online workshop Regel je dienstverlening én compliancy met ISM en 4me

In november organiseren we in samenwerking met 2grips twee online workshops namelijk op dinsdag 7 en op donderdag 23 november. De titel van deze workshops is: "Regel je dienstverlening én compliancy...

Streekziekenhuis Koningin Beatrix – Een grote stap vooruit met ISM-methode

De afdeling ZIT (Zorgtechnologie en IT) van het Streekziekenhuis Koningin Beatrix werkt al weer een tijd op basis van de ISM-methode. Onlangs is de afdeling algemene techniek bij deze manier van...

Fujitsu nieuwe Education partner van Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd. Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een...

WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode

WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe,...

Dienstverlening in coronatijd

De corona pandemie houdt ons al maandenlang in haar greep. Vrijheden die we vanzelfsprekend vinden worden ingeperkt en onze werkzaamheden zijn in veel gevallen verplaatst naar onze woonomgeving....

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000