fbpx
26 januari 2021

Wortell gebruikt de ISM-methode om groei te structureren

Technologie is continue in ontwikkeling. Dat geeft bedrijven een eindeloze hoeveelheid technologische mogelijkheden. Maar het gat tussen technologie en de mate waarin mensen en bedrijven dit kunnen gebruiken wordt alleen maar groter. Het doel van Wortell is om dit gat zo klein mogelijk te maken door mensen en bedrijven de technologie én de vaardigheden te bieden om succesvol te kunnen zijn. Wortell doet dit door zich te richten op de thema’s Cloud en Work.

Overname onepoint
Met de recente overname van managed service provider onepoint, versterkt Wortell zijn aanbod naar de markt als strategisch partner voor IT-outsourcing. Onepoint biedt managed services, projecten en professional services aan de overheid, zorg, telecom, media en detailhandel met specialisatie in cloud, werkplek, cybersecurity en digitale oplossingen.

ISM-methode
De overname van onepoint door Wortell voegt kennis toe op het gebied van Microsoft, Citrix en datacenter. Om de klanten hier optimaal van te laten profiteren, en om een innovatieve voorsprong te behouden, is het van belang dat de integratie van de dienstverlening zo goed en soepel mogelijk gebeurt. Om het niveau van dienstverlening verder te professionaliseren, gaat Wortell daarom gebruik maken van de ISM-methode. De ISM-methode is een populaire en bewezen gestandaardiseerde managementmethode om IT-dienstverlening en IT-servicemanagement te verbeteren. Wortell richt zich hiermee onder andere op de volgende doelen:

  • Het verder professionaliseren van de organisatie;
  • Een soepele integratie van Videobutler en onepoint;
  • Het structureren van groei;
  • Het verbeteren van de klantbeleving.

Servitect zal Wortell begeleiden bij het invoeren van de ISM-methode.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

ISM (proces)-managersdag

Een dag vol praktijkervaringen en een blik op de toekomst. Op 12 juni 2019 vindt de ISM (Proces)managersdag plaats in Het Oude Magazijn in Amersfoort. De praktijk van Agile Service Management staat...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

Servitect opent vestiging in Leusden

De toenemende toepassing van de ISM-methode bij organisaties in Nederland heeft ook geleid tot een groei van onze organisatie. Hierdoor ontstond de behoefte uit te breiden naar een extra locatie in...

Updates ISMcompliancy

Het team achter ISMcompliancy zet zich voortdurend in om het systeem te optimaliseren en gebruikers de best mogelijke ervaring te bieden. Hoewel veel van deze verbeteringen zich achter de schermen...

Livegang Fase I Ipse De Brugge

Na aanwezigheid op de jaarlijkse ISM Infodag, wist Richard de Wit, Manager IV, het zeker: Wij moeten wat met ISM! Nu, een jaar later, wordt de livegang gevierd. Samen Samenwerken September 2018 was...

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000