fbpx
26 januari 2021

Wortell gebruikt de ISM-methode om groei te structureren

Technologie is continue in ontwikkeling. Dat geeft bedrijven een eindeloze hoeveelheid technologische mogelijkheden. Maar het gat tussen technologie en de mate waarin mensen en bedrijven dit kunnen gebruiken wordt alleen maar groter. Het doel van Wortell is om dit gat zo klein mogelijk te maken door mensen en bedrijven de technologie én de vaardigheden te bieden om succesvol te kunnen zijn. Wortell doet dit door zich te richten op de thema’s Cloud en Work.

Overname onepoint
Met de recente overname van managed service provider onepoint, versterkt Wortell zijn aanbod naar de markt als strategisch partner voor IT-outsourcing. Onepoint biedt managed services, projecten en professional services aan de overheid, zorg, telecom, media en detailhandel met specialisatie in cloud, werkplek, cybersecurity en digitale oplossingen.

ISM-methode
De overname van onepoint door Wortell voegt kennis toe op het gebied van Microsoft, Citrix en datacenter. Om de klanten hier optimaal van te laten profiteren, en om een innovatieve voorsprong te behouden, is het van belang dat de integratie van de dienstverlening zo goed en soepel mogelijk gebeurt. Om het niveau van dienstverlening verder te professionaliseren, gaat Wortell daarom gebruik maken van de ISM-methode. De ISM-methode is een populaire en bewezen gestandaardiseerde managementmethode om IT-dienstverlening en IT-servicemanagement te verbeteren. Wortell richt zich hiermee onder andere op de volgende doelen:

  • Het verder professionaliseren van de organisatie;
  • Een soepele integratie van Videobutler en onepoint;
  • Het structureren van groei;
  • Het verbeteren van de klantbeleving.

Servitect zal Wortell begeleiden bij het invoeren van de ISM-methode.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Alrijne ISM-methode

Alrijne live met de ISM-methode

Maandag 23 september jl. was het dan zover. Alrijne ging live met de eerste fase van de ISM-methode. De eerste verbeteringen en aanpassingen van de Alrijne processen zullen nu al merkbaar zijn. Zo...

Nieuwe versie ISM Management-dashboard

Het ISM Managementdashboard maakt deel uit van het ISM-besturingsmodel. In het besturingsmodel worden de organisatiedoelen bestuurbaar gemaakt door ze uit te splitsen naar de Werkwijze (proces),...

De professionalisering van de werkwijze binnen het snelgroeiende Wortell (case study)

Wortell is een organisatie die in drie jaar zo’n vijfhonderd procent is gegroeid in aantal medewerkers. Voor organisaties die zo’n flinke groei doormaken is het een uitdaging om de onderlinge...

Basis dashboard voor alle ISM gebruiks- en supportlicentiehouders beschikbaar

Heb je een ISM gebruiks- en supportlicentie dan heb je vanaf dit kwartaal recht op het gebruik van het ISM basis dashboard. Dit basis dashboard vervangt de standaard mee geleverde excelsheet....

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team! [INGEVULD]

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000