fbpx
1 juli 2021

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow.

Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer 3 maanden hard gewerkt aan de herinrichting van de werkwijze op basis van ISM. Daarnaast is een volledige inrichting van ServiceNow uitgevoerd om deze werkwijze te ondersteunen.

Groei mogelijk

In de periode voor de livegang hebben ruim 100 medewerkers van de Managed Services organisatie van Wortell een korte training gevolgd.
Beide projecten passen in de ambitie van Wortell om verder te transformeren naar een product georganiseerde organisatie. De Managed Service dienstverlening wordt getransformeerd naar één van de beste Managed Service Providers. Hiermee zijn de Managed Services activiteiten schaalbaar geworden en is groei mogelijk gemaakt.

“Feitelijk hebben we het motorblok van de Managed Services organisatie gereviseerd en hebben we dit binnen de afgesproken tijd en zonder problemen gedaan”, quote van Wortell projectleider.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Srvision 2023: value

Het jaarlijkse srvision-evenement is een van de meest toonaangevende IT-managementcongressen in Nederland geworden. Praktische en innovatieve sessies over thema's als Agile, Lean, DevOps, SRE, SIAM...

500e ISM Masterclass deelnemer

Vorige week was Karen Kok-Wassink, IT Service Level Manager bij Gelre Ziekenhuizen, de 500e ISM Masterclass deelnemer. Reden voor felicitaties en een bloemetje. Daarnaast werden alle deelnemers van...

40e ISM Masterclass live na langdurige lockdown

Aanmelden, nee, gaat nog niet door, nieuwe datum, weer bellen, helaas, is nog niet verantwoord, nieuwe datum, weer contact opnemen, we moeten nog even geduld hebben, sorry... Het verloop van Corona...

Servitect en ISM groeien, doe je mee? [INGEVULD]

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. De laatste jaren hebben deze zich ontwikkeld tot de IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in...
TOPdesk Marketplace

ISM Dashboards nu ook beschikbaar via TOPdesk Marketplace

TOPdesk is al jarenlang onze partner. We helpen TOPdesk-klanten hun IT service management naadloos aan te sluiten op de ISM-methode met slimme technieken en producten. Zo hebben we het BI ISM...

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000