fbpx
1 juli 2021

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow.

Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer 3 maanden hard gewerkt aan de herinrichting van de werkwijze op basis van ISM. Daarnaast is een volledige inrichting van ServiceNow uitgevoerd om deze werkwijze te ondersteunen.

Groei mogelijk

In de periode voor de livegang hebben ruim 100 medewerkers van de Managed Services organisatie van Wortell een korte training gevolgd.
Beide projecten passen in de ambitie van Wortell om verder te transformeren naar een product georganiseerde organisatie. De Managed Service dienstverlening wordt getransformeerd naar één van de beste Managed Service Providers. Hiermee zijn de Managed Services activiteiten schaalbaar geworden en is groei mogelijk gemaakt.

“Feitelijk hebben we het motorblok van de Managed Services organisatie gereviseerd en hebben we dit binnen de afgesproken tijd en zonder problemen gedaan”, quote van Wortell projectleider.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode

WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe,...

Het nieuwe ISM-methode 5 boek is uit!

Daar is het dan! Het nieuwe ISM-methode versie 5 boek is uit. De belangrijkste oplossingen, gedachten, ideeën en meningen over modern IT-servicemanagement in één boek samengebracht. Toepasbaar voor...

GRID NV gestart met TOPdesk op basis van ISM-standaard

Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt...

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak

Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.

ISM 1-op-1 presentatie

Dit jaar geen events, maar daar stopt het niet…

We hebben het al onze klanten en relaties gevraagd: "Ga je onze evenementen in coronatijd ook bezoeken?". Het resultaat is dat bijna iedereen graag de nieuwste informatie ontvangt over ISM en ITSM,...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000