fbpx
1 juli 2021

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow.

Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer 3 maanden hard gewerkt aan de herinrichting van de werkwijze op basis van ISM. Daarnaast is een volledige inrichting van ServiceNow uitgevoerd om deze werkwijze te ondersteunen.

Groei mogelijk

In de periode voor de livegang hebben ruim 100 medewerkers van de Managed Services organisatie van Wortell een korte training gevolgd.
Beide projecten passen in de ambitie van Wortell om verder te transformeren naar een product georganiseerde organisatie. De Managed Service dienstverlening wordt getransformeerd naar één van de beste Managed Service Providers. Hiermee zijn de Managed Services activiteiten schaalbaar geworden en is groei mogelijk gemaakt.

“Feitelijk hebben we het motorblok van de Managed Services organisatie gereviseerd en hebben we dit binnen de afgesproken tijd en zonder problemen gedaan”, quote van Wortell projectleider.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

500e ISM Masterclass deelnemer

Vorige week was Karen Kok-Wassink, IT Service Level Manager bij Gelre Ziekenhuizen, de 500e ISM Masterclass deelnemer. Reden voor felicitaties en een bloemetje. Daarnaast werden alle deelnemers van...

Het nieuwe ISM-methode 5 boek is uit!

Daar is het dan! Het nieuwe ISM-methode versie 5 boek is uit. De belangrijkste oplossingen, gedachten, ideeën en meningen over modern IT-servicemanagement in één boek samengebracht. Toepasbaar voor...

ISM Masterclass certificaat

We kregen al vaker de vraag: "Hebben jullie niet een certificaat van de ISM Masterclass om op mijn LinkedIn profiel te tonen". Dat was een prima idee en het stond al een tijd op onze actielijst....

Schade, 68% past de werkwijze niet uniform toe

14 september gaf ik het webinar “Simpel IT service management”. We vroegen de deelnemers: “Hoe ervaren jullie de huidige inrichting van de IT-werkwijze?”. De antwoorden waren best schokkend......

Updates ISMcompliancy

Het team achter ISMcompliancy zet zich voortdurend in om het systeem te optimaliseren en gebruikers de best mogelijke ervaring te bieden. Hoewel veel van deze verbeteringen zich achter de schermen...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000