fbpx
1 juli 2021

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow.

Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer 3 maanden hard gewerkt aan de herinrichting van de werkwijze op basis van ISM. Daarnaast is een volledige inrichting van ServiceNow uitgevoerd om deze werkwijze te ondersteunen.

Groei mogelijk

In de periode voor de livegang hebben ruim 100 medewerkers van de Managed Services organisatie van Wortell een korte training gevolgd.
Beide projecten passen in de ambitie van Wortell om verder te transformeren naar een product georganiseerde organisatie. De Managed Service dienstverlening wordt getransformeerd naar één van de beste Managed Service Providers. Hiermee zijn de Managed Services activiteiten schaalbaar geworden en is groei mogelijk gemaakt.

“Feitelijk hebben we het motorblok van de Managed Services organisatie gereviseerd en hebben we dit binnen de afgesproken tijd en zonder problemen gedaan”, quote van Wortell projectleider.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Alrijne ISM-methode

Alrijne live met de ISM-methode

Maandag 23 september jl. was het dan zover. Alrijne ging live met de eerste fase van de ISM-methode. De eerste verbeteringen en aanpassingen van de Alrijne processen zullen nu al merkbaar zijn. Zo...

500e ISM Masterclass deelnemer

Vorige week was Karen Kok-Wassink, IT Service Level Manager bij Gelre Ziekenhuizen, de 500e ISM Masterclass deelnemer. Reden voor felicitaties en een bloemetje. Daarnaast werden alle deelnemers van...

Grip op de BIO en NEN7510 met de compliancy-lifecycle

Eenvoudig van een norm naar een geslaagde audit, wie wil dat niet? Tijdens de beurs Zorg & ICT hebben we de meest recente innovaties binnen de compliancy-lifecycle getoond. Het concept is verder...

Servitect en ISM groeien, doe je mee? [INGEVULD]

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. De laatste jaren hebben deze zich ontwikkeld tot de IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in...

Van Haren Learning Solutions neemt ISM Foundation examen activiteiten over

Met ingang van 1 januari neemt Van Haren Learning Solutions, onderdeel van Van Haren Publishing, de ISM Foundation examens over van Servitect. Het is tevens de start van een nauwere samenwerking...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000