Nieuws
Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak
Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.
COBIT® nu ook beschikbaar in ISMcompliancy.nl
Het voldoen aan kwaliteitsnormen is een stuk eenvoudiger door gebruik te maken van ISMcompliancy.nl. Hier hebben we eisen uit diverse kwaliteitsnomen uitgewerkt naar concrete acties die verdeeld zijn per verantwoordelijkheid. De tool wordt periodiek verbeterd vanuit...
ISM Dashboards nu ook beschikbaar via TOPdesk Marketplace
TOPdesk is al jarenlang onze partner. We helpen TOPdesk-klanten hun IT service management naadloos aan te sluiten op de ISM-methode met slimme technieken en producten. Zo hebben we het BI ISM Management Dashboard ontwikkeld waar steeds meer TOPdesk-klanten gebruik van...
Schade, 68% past de werkwijze niet uniform toe
14 september gaf ik het webinar “Simpel IT service management”. We vroegen de deelnemers: “Hoe ervaren jullie de huidige inrichting van de IT-werkwijze?”. De antwoorden waren best schokkend... Gelukkig gaf 35% aan dat het goed liep met de ondersteuning door service...
Gidon van Dongen, nieuwe consultant bij Servitect
Servitect is heel succesvol met de ISM-methode en de bijbehorende producten en diensten zoals de ISM compliancy tool, het besturingsinstrument BI-dashboarding en games en opleidingen. Het succes van deze producten trekt steeds meer instellingen, bedrijven en overheden...
Servitect opent vestiging in Leusden
De toenemende toepassing van de ISM-methode bij organisaties in Nederland heeft ook geleid tot een groei van onze organisatie. Hierdoor ontstond de behoefte uit te breiden naar een extra locatie in het land. Servitect, ontwikkelaar van de ISM-methode, heeft gekozen...
Nieuwe release ISM-dashboard
De nieuwe release van het ISM-dashboard is live gegaan. In deze release zijn een aantal belangrijke vernieuwingen doorgevoerd. Op basis van gebruikerservaringen zijn de filtermogelijkheden verbeterd en is de layout geoptimaliseerd. Betere servicegerichte sturing Het...
Wortell start met werkwijze op basis van ISM
Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow. Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer 3 maanden hard gewerkt aan de herinrichting van de werkwijze op basis...
40e ISM Masterclass live na langdurige lockdown
Aanmelden, nee, gaat nog niet door, nieuwe datum, weer bellen, helaas, is nog niet verantwoord, nieuwe datum, weer contact opnemen, we moeten nog even geduld hebben, sorry... Het verloop van Corona was toch wel grillig maar het aantal aanmeldingen voor de masterclass...
Herken je deze verontrustende antwoorden?
Afgelopen dinsdag 8 juni gaven Wim Hoving en Robbert-jan van Lippevelde het webinar "Jouw IT-afdeling eenvoudig door de audit". We hebben al vaker een webinar over informatiebeveiliging gehouden en inmiddels hebben meer dan 200 deelnemers ons webinar over...
Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak
Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.
COBIT® nu ook beschikbaar in ISMcompliancy.nl
Het voldoen aan kwaliteitsnormen is een stuk eenvoudiger door gebruik te maken van ISMcompliancy.nl. Hier hebben we eisen uit diverse kwaliteitsnomen uitgewerkt naar concrete acties die verdeeld zijn per verantwoordelijkheid. De tool wordt periodiek verbeterd vanuit...
ISM Dashboards nu ook beschikbaar via TOPdesk Marketplace
TOPdesk is al jarenlang onze partner. We helpen TOPdesk-klanten hun IT service management naadloos aan te sluiten op de ISM-methode met slimme technieken en producten. Zo hebben we het BI ISM Management Dashboard ontwikkeld waar steeds meer TOPdesk-klanten gebruik van...
Schade, 68% past de werkwijze niet uniform toe
14 september gaf ik het webinar “Simpel IT service management”. We vroegen de deelnemers: “Hoe ervaren jullie de huidige inrichting van de IT-werkwijze?”. De antwoorden waren best schokkend... Gelukkig gaf 35% aan dat het goed liep met de ondersteuning door service...
Gidon van Dongen, nieuwe consultant bij Servitect
Servitect is heel succesvol met de ISM-methode en de bijbehorende producten en diensten zoals de ISM compliancy tool, het besturingsinstrument BI-dashboarding en games en opleidingen. Het succes van deze producten trekt steeds meer instellingen, bedrijven en overheden...
Servitect opent vestiging in Leusden
De toenemende toepassing van de ISM-methode bij organisaties in Nederland heeft ook geleid tot een groei van onze organisatie. Hierdoor ontstond de behoefte uit te breiden naar een extra locatie in het land. Servitect, ontwikkelaar van de ISM-methode, heeft gekozen...
Nieuwe release ISM-dashboard
De nieuwe release van het ISM-dashboard is live gegaan. In deze release zijn een aantal belangrijke vernieuwingen doorgevoerd. Op basis van gebruikerservaringen zijn de filtermogelijkheden verbeterd en is de layout geoptimaliseerd. Betere servicegerichte sturing Het...
Wortell start met werkwijze op basis van ISM
Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow. Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer 3 maanden hard gewerkt aan de herinrichting van de werkwijze op basis...
40e ISM Masterclass live na langdurige lockdown
Aanmelden, nee, gaat nog niet door, nieuwe datum, weer bellen, helaas, is nog niet verantwoord, nieuwe datum, weer contact opnemen, we moeten nog even geduld hebben, sorry... Het verloop van Corona was toch wel grillig maar het aantal aanmeldingen voor de masterclass...
Herken je deze verontrustende antwoorden?
Afgelopen dinsdag 8 juni gaven Wim Hoving en Robbert-jan van Lippevelde het webinar "Jouw IT-afdeling eenvoudig door de audit". We hebben al vaker een webinar over informatiebeveiliging gehouden en inmiddels hebben meer dan 200 deelnemers ons webinar over...
ISM Portal
Athenestraat 12
9403 DX Assen
info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000