Nieuws

WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode
WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe, ICT-West Brabant West en Ziekenhuis Gelderse Vallei, maar ook door de...

Wortell gebruikt de ISM-methode om groei te structureren
Technologie is continue in ontwikkeling. Dat geeft bedrijven een eindeloze hoeveelheid technologische mogelijkheden. Maar het gat tussen technologie en de mate waarin mensen en bedrijven dit kunnen gebruiken wordt alleen maar groter. Het doel van Wortell is om dit gat...

ISM People vraagt 2 Ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk
Voor een relatie in de regio Utrecht zoeken we: 2 ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk Functie eisen: Ruime ervaring met de aansturing IT-processen Ervaring in een divers en snel veranderend landschap Aantoonbare ervaring met standaardisatie van processen...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!
Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd aantoonbaar en duurzaam de kwaliteit van hun IT-dienstverlening en...

GRID NV GESTART MET TOPDESK OP BASIS VAN ISM STANDAARD
Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt gebruikt voor het registreren en afhandelen van alle ICT-gerelateerde...

1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!
De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de Masterclass dan zien we onder andere meer dan 35 buitenlandse deelnemers...

Nu meerdere normen op ISMcompliancy.nl parallel beschikbaar
Deze maand is er de laatste update doorgevoerd op ISMCompliancy.nl. We hebben daarmee weer een grote stap gezet in het vergemakkelijken van het voldoen aan kwaliteitsnormen. De tool laat de gebruiker overzichtelijk zien hoe de normen zijn opgebouwd. Daarnaast kun je...

Dienstverlening in coronatijd
De corona pandemie houdt ons al maandenlang in haar greep. Vrijheden die we vanzelfsprekend vinden worden ingeperkt en onze werkzaamheden zijn in veel gevallen verplaatst naar onze woonomgeving. Gelukkig weten mensen en bedrijven ook van de nood een deugd te maken. We...

Remote werken zorgt voor meer flexibiliteit
Je hoort het regelmatig zeggen: "We zijn helemaal klaar met corona maar corona is nog niet klaar met ons". Het was dan ook een tegenvaller dat de 2e coronagolf ook daadwerkelijk doorzette en gewonnen bewegingsvrijheid en afgesproken veiligheidsmaatregelen weer...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring
IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een verouderd onderzoek sturen, maar wil je een actueel en trendmatig inzicht in...
WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode
WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe, ICT-West Brabant West en Ziekenhuis Gelderse Vallei, maar ook door de...
Wortell gebruikt de ISM-methode om groei te structureren
Technologie is continue in ontwikkeling. Dat geeft bedrijven een eindeloze hoeveelheid technologische mogelijkheden. Maar het gat tussen technologie en de mate waarin mensen en bedrijven dit kunnen gebruiken wordt alleen maar groter. Het doel van Wortell is om dit gat...
ISM People vraagt 2 Ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk
Voor een relatie in de regio Utrecht zoeken we: 2 ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk Functie eisen: Ruime ervaring met de aansturing IT-processen Ervaring in een divers en snel veranderend landschap Aantoonbare ervaring met standaardisatie van processen...
Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!
Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd aantoonbaar en duurzaam de kwaliteit van hun IT-dienstverlening en...
GRID NV GESTART MET TOPDESK OP BASIS VAN ISM STANDAARD
Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt gebruikt voor het registreren en afhandelen van alle ICT-gerelateerde...
1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!
De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de Masterclass dan zien we onder andere meer dan 35 buitenlandse deelnemers...
Nu meerdere normen op ISMcompliancy.nl parallel beschikbaar
Deze maand is er de laatste update doorgevoerd op ISMCompliancy.nl. We hebben daarmee weer een grote stap gezet in het vergemakkelijken van het voldoen aan kwaliteitsnormen. De tool laat de gebruiker overzichtelijk zien hoe de normen zijn opgebouwd. Daarnaast kun je...
Dienstverlening in coronatijd
De corona pandemie houdt ons al maandenlang in haar greep. Vrijheden die we vanzelfsprekend vinden worden ingeperkt en onze werkzaamheden zijn in veel gevallen verplaatst naar onze woonomgeving. Gelukkig weten mensen en bedrijven ook van de nood een deugd te maken. We...
Remote werken zorgt voor meer flexibiliteit
Je hoort het regelmatig zeggen: "We zijn helemaal klaar met corona maar corona is nog niet klaar met ons". Het was dan ook een tegenvaller dat de 2e coronagolf ook daadwerkelijk doorzette en gewonnen bewegingsvrijheid en afgesproken veiligheidsmaatregelen weer...
Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring
IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een verouderd onderzoek sturen, maar wil je een actueel en trendmatig inzicht in...
ISM Portal
Zernikepark 4
9747 AN Groningen
Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden
info@ismportal.nl
088 - 2034000