fbpx
4 februari 2021

WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode

WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe, ICT-West Brabant West en Ziekenhuis Gelderse Vallei, maar ook door de wederzijdse inzet van elkaars producten zoals DISC-gedragsstijl analyses, DISC team workshops en ISM-trainingen.

Samenwerking intensiveren
Om de markt nog beter te kunnen bedienen hebben WATSON en Servitect besloten de samenwerking rondom de ISM-methode verder te intensiveren. Concreet betekent dit dat WATSON vanaf heden ook ISM-opleidingspartner is en zelfstandig ISM Foundation trainingen organiseert. Ook wordt de door WATSON doorontwikkelde DISC-gedragsstijl methode verder geïntegreerd in de ISM-methode, om zo onze klanten nog beter te helpen de onderlinge communicatie en samenwerking te verbeteren.

Verder zal de Lean-expertise van WATSON ingezet worden om de ISM-methode te versterken bij de projectmatige ISM-invoering, maar ook zodanig dat onze klanten door de geïntegreerde toepassing van Lean binnen hun ISM-werkwijze nog efficiënter gaan werken.

Tenslotte wordt WATSON actief invoeringspartner voor het ISM-dashboard en de ISM-compliancy tool. Met deze intensivering van de samenwerking zullen WATSON en Servitect nog beter de Nederlands ITSM markt voorzien van direct toepasbare ISM-oplossingen.

 

WATSON & associatesWATSON & associates
Wij zijn een organisatie adviesbureau en begeleiden organisaties bij complexe veranderingen en transformaties. Hierbij benutten en combineren wij onze ruime ervaring en expertise van onder meer Service Management, People performance, Lean/Agile/Scrum, organisatieontwikkeling, informatievoorziening en ICT.

Samen met onze opdrachtgevers werken wij aan integrale en multidisciplinaire oplossingen in het hart van de organisatie. Met onze SMart-aanpak maken wij Service Management weer simpel en praktisch toepasbaar, met meer focus op de menselijke aspecten die essentieel zijn bij veranderingen en transities. Wij helpen individuen én teams zich te ontwikkelen en hun volledige potentieel te bereiken. Zo worden veranderingen daadwerkelijk geborgd, met aantoonbare en blijvende impact.

Servitect
Servitect is gespecialiseerd in IT Service Management en ontwikkelaar en eigenaar van de ISM-methode. Door het consequent integreren van nieuwe ITSM-ontwikkeling vanuit o.a. ITIL, BiSL, DevOp, Lean en OBM is ISM uitgegroeid tot de ITSM-toepassing in de Nederlandse markt. Het is de missie van Servitect om klantwaarde te leveren door state of the art ontwikkelingen in het IT service management werkveld door te vertalen in concreet en eenvoudig toepasbare oplossingen.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

ISM-compliancytool DEMO!

Het toetsen én toepassen van NEN7510 voor de zorg en BIO voor de overheid was nog nooit zo eenvoudig. Met de online tool op ISMcompliancy.nl kun je in een handomdraai bladeren door de normen en...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

VNN start met ISM-methode

Verslavingszorg Noord Nederland zet zich in voor mensen die problemen ondervinden als gevolg van een verslaving. Verslaving op het gebied van alcohol, drugs, tabak, gokken of bijvoorbeeld gamen. VNN...

ISM (proces)-managersdag

Een dag vol praktijkervaringen en een blik op de toekomst. Op 12 juni 2019 vindt de ISM (Proces)managersdag plaats in Het Oude Magazijn in Amersfoort. De praktijk van Agile Service Management staat...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387

Meer grip door inzicht

Wil jij meer grip op je IT organisatie? Grip begint met meer inzicht. Wij bieden je daarbij de belangrijkste inzichten en geven je handvaten d.m.v. een dashbord. Zo kun jij als leider van je IT organisatie gemakkelijk sturen op de door jouw vastgestelde serviceprestaties en klanttevredenheid-eisen. We nemen je mee in deze werkwijze in ons webinar. Meld je direct aan.

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds