fbpx
22 november 2022

René van der Horst, nieuwe consultant bij Servitect

In juni is René van der Horst begonnen als Senior Consultant IT Service Management om de vraag naar onze succesvolle ISM-methode en producten en diensten op te kunnen vangen. Inmiddels heeft hij zijn eerste projecten afgerond en staat hij klaar voor nieuwe uitdagende opdrachten, misschien bij jou? Graag stellen we René aan je voor.

René van der Horst

René is 46 jaar en geboren in Gouda waar hij nog steeds met veel plezier woont met zijn partner en twee kinderen. In zijn vrije tijd doet hij graag sportieve activiteiten zoals zeilen, surfen, suppen en yoga maar bingewatchen naar goede series op Netflix of lekker eten slaat hij ook zeker niet af.

Wat voor werk heb je hiervoor gedaan?
De afgelopen 23 jaar heb ik allerlei IT-afdelingen en IT-organisaties mogen aansturen als business unit manager of IT-manager maar daarnaast heb ik diverse zeer grote Digitale Transformaties en Cloud migratietrajecten mogen leiden.

Wat vind je leuk aan Servitect?
IT Service Management is altijd de rode draad geweest in mijn carrière en wat Servitect zo leuk maakt is dat ik daar nu dagelijks mee bezig kan zijn. Ik ben afgestudeerd in IT Service Management en heb vele certificeringen behaald op dit vlak en het is mooi om deze kennis in te zetten om klanten van Servitect verder te helpen maar ook om mee te helpen met de verdere innovatie van de ISM-methode.

Wat spreekt je het meeste aan in deze job?
Ik hou ervan om continu te leren en mijzelf verder te ontwikkelen. Dat kan bij Servitect heel goed waar ik omringt ben door specialisten op het gebied van IT Service Management. De combinatie met Compliancy spreekt mij ook erg aan omdat dat één van mijn andere grote interessegebieden is.

Welke uitdagingen zie je in het werkveld van Service Management?
Het vakgebied van IT Service Management is nog lang niet uitontwikkeld. Ik ben groot voorstander van Agile werken en wil de toepassing hiervan in het vakgebied IT Service Management stimuleren. Hierbij kun je denken aan DevOps, Scrum, Kanban en Obeya.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow. Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer...

Zorg & ICT 2023 succesvol evenement

Het is nu alweer twee weken geleden dat Zorg & ICT 2023 plaatsvond, maar de echo's van dit unieke evenement weerklinken nog dagelijks. Met meer dan 10.000 bezoekers verspreid over drie dagen was...

Gelre gebruikt ISM voor nieuw EPD

Gelre ziekenhuizen zijn begin dit jaar gestart met het professionaliseren van de dienstverlening met de ISM-methode. Hiermee zijn ze beter voorbereid voor de overgang naar het Elektronische...

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak

Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.

Het succes van het ITSM Dashboard voor de klant en de IT-afdeling

Een gesprek met Eppe Wolfis, manager I&A bij de Van Mesdag. Eppe deelt zijn ervaringen met de ingebruikname van een ITSM-dashboard binnen zijn afdeling. Het dashboard heeft een grote impact...

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000