fbpx
22 november 2022

René van der Horst, nieuwe consultant bij Servitect

In juni is René van der Horst begonnen als Senior Consultant IT Service Management om de vraag naar onze succesvolle ISM-methode en producten en diensten op te kunnen vangen. Inmiddels heeft hij zijn eerste projecten afgerond en staat hij klaar voor nieuwe uitdagende opdrachten, misschien bij jou? Graag stellen we René aan je voor.

René van der Horst

René is 46 jaar en geboren in Gouda waar hij nog steeds met veel plezier woont met zijn partner en twee kinderen. In zijn vrije tijd doet hij graag sportieve activiteiten zoals zeilen, surfen, suppen en yoga maar bingewatchen naar goede series op Netflix of lekker eten slaat hij ook zeker niet af.

Wat voor werk heb je hiervoor gedaan?
De afgelopen 23 jaar heb ik allerlei IT-afdelingen en IT-organisaties mogen aansturen als business unit manager of IT-manager maar daarnaast heb ik diverse zeer grote Digitale Transformaties en Cloud migratietrajecten mogen leiden.

Wat vind je leuk aan Servitect?
IT Service Management is altijd de rode draad geweest in mijn carrière en wat Servitect zo leuk maakt is dat ik daar nu dagelijks mee bezig kan zijn. Ik ben afgestudeerd in IT Service Management en heb vele certificeringen behaald op dit vlak en het is mooi om deze kennis in te zetten om klanten van Servitect verder te helpen maar ook om mee te helpen met de verdere innovatie van de ISM-methode.

Wat spreekt je het meeste aan in deze job?
Ik hou ervan om continu te leren en mijzelf verder te ontwikkelen. Dat kan bij Servitect heel goed waar ik omringt ben door specialisten op het gebied van IT Service Management. De combinatie met Compliancy spreekt mij ook erg aan omdat dat één van mijn andere grote interessegebieden is.

Welke uitdagingen zie je in het werkveld van Service Management?
Het vakgebied van IT Service Management is nog lang niet uitontwikkeld. Ik ben groot voorstander van Agile werken en wil de toepassing hiervan in het vakgebied IT Service Management stimuleren. Hierbij kun je denken aan DevOps, Scrum, Kanban en Obeya.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Ultimo webinar “De kracht van één loket”, dinsdag 11 mei 2021

Dinsdag 11 mei a.s. om 11:00 uur geeft Ultimo een webinar met als titel "De kracht van één loket". In dit webinar geven Vincent Ligt, Product Manager Ultimo, en Robbert-jan van Lippevelde, Directeur...

WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode

WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe,...

40e ISM Masterclass live na langdurige lockdown

Aanmelden, nee, gaat nog niet door, nieuwe datum, weer bellen, helaas, is nog niet verantwoord, nieuwe datum, weer contact opnemen, we moeten nog even geduld hebben, sorry... Het verloop van Corona...

GRID NV gestart met TOPdesk op basis van ISM-standaard

Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt...

Remote werken zorgt voor meer flexibiliteit

Je hoort het regelmatig zeggen: "We zijn helemaal klaar met corona maar corona is nog niet klaar met ons". Het was dan ook een tegenvaller dat de 2e coronagolf ook daadwerkelijk doorzette en...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000