Nieuws

MIJN.ISMPORTAL.NL! Gelanceerd tijdens SrVision 2022!
De afgelopen periode is hard gewerkt aan mijn.ISMportal.nl. Via deze site krijgen ISM-gebruikers direct toegang tot alle middelen die ze tijdens hun werk gebruiken. Nooit meer zoeken naar de locatie van definities, SxLAs, rapportages of dashboards etc. De nieuwe...

Rivas kiest voor standaardisatie
Op 1 maart is de ICT afdeling van de Rivas Zorggroep gestart met de invoering van de ISM-methode in een afdeling met ruim 60 ICT-medewerkers. Bij Rivas is 3 jaar geleden de ISM Foundation training gegeven. Dit heeft een goede basis gelegd rond de methodiek van de ISM....

En de winnaars zijn… OBM en Compliancy
Samen met SrVision, o.a. organisator van het SrVision-FLOW-congres op 6 en 7 april, hebben wij een kort onderzoek gehouden naar de positie van IT Service Management. En hoewel we zeker niet zullen beweren dat het volledig wetenschappelijk onderbouwd is, zijn de...
![Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team! [INGEVULD]](https://ismportal.nl/wp-content/uploads/2022/03/we-want-you-380x280-b.jpg)
Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team! [INGEVULD]
Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd aantoonbaar en duurzaam de kwaliteit van hun IT-dienstverlening en...

ISM-methode breidt samenwerking met Ultimo verder uit
Vandaag verscheen het persbericht over de uitbreiding van de samenwerking tussen de ISM-methode en Ultimo. Het partnership Ultimo en ISM ondersteunt zorginstellingen en industrie bij optimalisatie Service Management processen. Door de facility modules binnen de...

SrVision 6 en 7 april 2022: “Flow”
Tijdens het SrVision congres 2022 zal Wim Hoving spreken over het belang van toepasbaarheid en resultaat, boven dat van mooie theorieën, met als titel "Flow is a result, not a design!". Thema SrVision 2022 Het thema voor de editie SrVision 2022 is Flow! Elke...

ISM-dashboard release januari 2022
Op 24 januari jl. is de nieuwste release van het ISM-dashboard in gebruik genomen. Deze januari 2022 release bevat, naast het oplossen van een aantal issues en het verbeteren van de performance, mooie functionele toevoegingen. In dit nieuwsbericht lees je welke dit...

Van Haren Learning Solutions neemt ISM Foundation examen activiteiten over
Met ingang van 1 januari neemt Van Haren Learning Solutions, onderdeel van Van Haren Publishing, de ISM Foundation examens over van Servitect. Het is tevens de start van een nauwere samenwerking tussen beiden om het ISM-cursus- en het examenmateriaal verder te...

Basis dashboard voor alle ISM gebruiks- en supportlicentiehouders beschikbaar
Heb je een ISM gebruiks- en supportlicentie dan heb je vanaf dit kwartaal recht op het gebruik van het ISM basis dashboard. Dit basis dashboard vervangt de standaard mee geleverde excelsheet. Eenvoudig te koppelen Het excel gebruik was beperkt met het filteren van...

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak
Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.
MIJN.ISMPORTAL.NL! Gelanceerd tijdens SrVision 2022!
De afgelopen periode is hard gewerkt aan mijn.ISMportal.nl. Via deze site krijgen ISM-gebruikers direct toegang tot alle middelen die ze tijdens hun werk gebruiken. Nooit meer zoeken naar de locatie van definities, SxLAs, rapportages of dashboards etc. De nieuwe...
Rivas kiest voor standaardisatie
Op 1 maart is de ICT afdeling van de Rivas Zorggroep gestart met de invoering van de ISM-methode in een afdeling met ruim 60 ICT-medewerkers. Bij Rivas is 3 jaar geleden de ISM Foundation training gegeven. Dit heeft een goede basis gelegd rond de methodiek van de ISM....
En de winnaars zijn… OBM en Compliancy
Samen met SrVision, o.a. organisator van het SrVision-FLOW-congres op 6 en 7 april, hebben wij een kort onderzoek gehouden naar de positie van IT Service Management. En hoewel we zeker niet zullen beweren dat het volledig wetenschappelijk onderbouwd is, zijn de...
Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team! [INGEVULD]
Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd aantoonbaar en duurzaam de kwaliteit van hun IT-dienstverlening en...
ISM-methode breidt samenwerking met Ultimo verder uit
Vandaag verscheen het persbericht over de uitbreiding van de samenwerking tussen de ISM-methode en Ultimo. Het partnership Ultimo en ISM ondersteunt zorginstellingen en industrie bij optimalisatie Service Management processen. Door de facility modules binnen de...
SrVision 6 en 7 april 2022: “Flow”
Tijdens het SrVision congres 2022 zal Wim Hoving spreken over het belang van toepasbaarheid en resultaat, boven dat van mooie theorieën, met als titel "Flow is a result, not a design!". Thema SrVision 2022 Het thema voor de editie SrVision 2022 is Flow! Elke...
ISM-dashboard release januari 2022
Op 24 januari jl. is de nieuwste release van het ISM-dashboard in gebruik genomen. Deze januari 2022 release bevat, naast het oplossen van een aantal issues en het verbeteren van de performance, mooie functionele toevoegingen. In dit nieuwsbericht lees je welke dit...
Van Haren Learning Solutions neemt ISM Foundation examen activiteiten over
Met ingang van 1 januari neemt Van Haren Learning Solutions, onderdeel van Van Haren Publishing, de ISM Foundation examens over van Servitect. Het is tevens de start van een nauwere samenwerking tussen beiden om het ISM-cursus- en het examenmateriaal verder te...
Basis dashboard voor alle ISM gebruiks- en supportlicentiehouders beschikbaar
Heb je een ISM gebruiks- en supportlicentie dan heb je vanaf dit kwartaal recht op het gebruik van het ISM basis dashboard. Dit basis dashboard vervangt de standaard mee geleverde excelsheet. Eenvoudig te koppelen Het excel gebruik was beperkt met het filteren van...
Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak
Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.
ISM Portal
Zernikepark 4
9747 AN Groningen
Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden
info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000