fbpx
5 februari 2021

Servitect en ISM groeien, doe je mee?

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. De laatste jaren hebben deze zich ontwikkeld tot de IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd aantoonbaar de klanttevredenheid en kwaliteit van hun IT-dienstverlening.

Met de ISM- en FSM-methode hebben wij ITIL® en BiSL® eenvoudig en toepasbaar gemaakt en integreren wij Agile, DevOps, LEAN en OBM. Onze standaard werkwijze garandeert een snel en duurzaam resultaat en maakt resultaatgericht besturen van de IT-dienstverlening haalbaar.

Om onze continu groeiende klantenkring nog beter te helpen zoeken wij een creatieve, innovatieve, meedenkende, zelfstandige, resultaatgerichte:


ITSM-consultant

(€ 55.000,- tot € 70.000,-)

Iemand die de waarde van processen en valuestreams begrijpt en professionals en managers in
staat stelt resultaatgericht samen te werken en altijd kansen ziet om te verbeteren.

 

Taken:

  • Inrichten ITSM-tools op basis van de ISM-methode
  • Doorontwikkelen van ISM (management) dashboards
  • Het invoeren van ISM en resultaatgericht werken bij klanten
  • Geven van ISM- en FSM-trainingen en games (optioneel)

Wij zoeken een collega met:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Affiniteit ervaring met het werken met en inrichten van ITSM-tools
  • Kennis van Power-BI (of bereid deze op te doen)
  • Kennis van en grote betrokkenheid bij methodieken als ITIL, DevOps, LEAN en OBM
  • Flexibele en brede inzetbaarheid

Wij bieden je:

  • een uitdagende functie in een kennisintensieve omgeving
  • hoge betrokkenheid bij de ontwikkeling en variatie in werken
  • leaseauto
  • winstdeling en 30 verlofdagen

Voor meer informatie over de ISM-methode kijk je op www.ISMportal.nl. Voor aanvullende inlichtingen kun je contact opnemen met Robbert-jan van Lippevelde (06 2928 3352). Als je denkt dat je bij ons past zien wij graag je reactie tegemoet op r.van.lippevelde@servitect.com.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Van Haren Learning Solutions neemt ISM Foundation examen activiteiten over

Met ingang van 1 januari neemt Van Haren Learning Solutions, onderdeel van Van Haren Publishing, de ISM Foundation examens over van Servitect. Het is tevens de start van een nauwere samenwerking...

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak

Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.

Ziekenhuis monitor 2020

ISM ziekenhuis monitor 2020

Ook dit jaar organiseert Servitect weer de ISM ziekenhuis monitor. Hierbij worden IT-prestaties van de deelnemende ziekenhuizen onderling vergeleken op basis van data uit ITSM tools...

ISM-dashboard release januari 2022

Op 24 januari jl. is de nieuwste release van het ISM-dashboard in gebruik genomen. Deze januari 2022 release bevat, naast het oplossen van een aantal issues en het verbeteren van de performance,...

GRID NV GESTART MET TOPDESK OP BASIS VAN ISM STANDAARD

Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt...

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000