fbpx
19 oktober 2023

Online workshop Regel je dienstverlening én compliancy met ISM en 4me

In november organiseren we in samenwerking met 2grips twee online workshops namelijk op dinsdag 7 en op donderdag 23 november. De titel van deze workshops is: “Regel je dienstverlening én compliancy met ISM en 4me”. De onlne workshops worden gepresenteerd door Joost van Iersel, Managing partner van 2grips en Wim Hoving, architect van de ISM-methode.

Bijzonder praktisch

Met behulp van de ISM-methode kun je de IT-dienstverlening van jouw organisatie moeiteloos beheersen. Dit resulteert niet alleen in het stroomlijnen van alle werkprocessen en samenwerkingsafspraken, maar garandeert tevens een wendbare en efficiënte werkwijze. Bovendien zorgt ISM ervoor dat je gemakkelijk voldoet aan de eisen op het gebied van naleving en beveiliging. Dit alles wordt bereikt op een doeltreffende, compacte, en relatief simpele wijze die bijzonder praktisch is.

Naadloze aansluiting

Met meer dan twee decennia aan ervaring in het implementeren en toepassen van procesmatig werken, is Wim de drijvende kracht achter ISM en kan hij je alles vertellen over de kracht van deze methodologie. Bovendien zal Joost van Iersel uitleggen waarom het service management platform 4me naadloos aansluit bij ISM en hoe de combinatie van ISM en 4me resulteert in een verbeterde dienstverlening en een hogere mate van naleving.

Live demonstratie

Tijdens deze online workshops, die gehouden worden van 10 tot 12 uur, komen de volgende onderwerpen aan de orde:

– De toegevoegde waarde van ISM voor elke organisatie.
– ISM in combinatie met 4me.
– Live demonstratie.

Gelijkgestemde professionals

Laat deze online workshop niet aan je voorbijgaan. Het biedt een unieke gelegenheid om je kennis te verbreden, contact te leggen met collega-professionals die dezelfde interesses delen, en om direct toepasbare inzichten op te doen, zonder dat je de deur uit hoeft. Je kunt je via deze link aanmelden voor één van deze online workshops.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht?
Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: 088-2034000
E: r.dijkstra@servitect.com

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team! [INGEVULD]

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

Updates ISMcompliancy

Het team achter ISMcompliancy zet zich voortdurend in om het systeem te optimaliseren en gebruikers de best mogelijke ervaring te bieden. Hoewel veel van deze verbeteringen zich achter de schermen...

1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!

De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de...

Gelre gebruikt ISM voor nieuw EPD

Gelre ziekenhuizen zijn begin dit jaar gestart met het professionaliseren van de dienstverlening met de ISM-methode. Hiermee zijn ze beter voorbereid voor de overgang naar het Elektronische...

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000