Bedankt!
Bedankt voor je aanmelding! Vanaf nu blijf jij op de hoogte van ISM.
Ontdek onze blogs over Modern Service Management
Wie waarde wil waarmaken werkt aan de werkwijze
In de IT laten we ons vaak afleiden door de techniek. De techniek is echter het gevolg van de werkwijze, net zoals de kwaliteit van de IT-dienst. Technische onvolkomenheden worden veroorzaakt door organisatorische onvolkomenheden. Geef werkwijze prioriteit Leiderschap...
Gebruikerstevredenheid: erg belangrijk, maar de sturing is onvoldoende
Gebruikerstevredenheid scoort een 8,8 als belangrijk doel voor IT-diensten, terwijl het inzicht hierin slechts een 6,0 behaalt. En het gebruik van deze informatie blijft zelfs steken op een magere 5,3. Beperkt inzicht Deze antwoorden komen van deelnemers aan het...
Serious games voor IT-professionals
Transformeer Theorie naar Praktijk: De Sleutel tot Succes in IT-management In een wereld waar de dynamiek van IT-organisaties continu verandert, is het van cruciaal belang dat medewerkers niet alleen theoretische kennis hebben, maar deze ook in de praktijk kunnen...
ISM Portal
Athenestraat 12
9403 DX Assen
info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000