fbpx

Bedankt!

Bedankt voor je aanmelding! Vanaf nu blijf jij op de hoogte van ISM.

Ontdek onze blogs over Modern Service Management

10 ITSM trends en tips voor 2024

10 ITSM trends en tips voor 2024

Graag presenteer ik hierbij mijn IT Service Management trends en tips voor 2024! In 2023 zagen we veel IT-organisaties worstelen met de kwaliteit van hun dienstverlening. Onder grote druk hebben ze de afgelopen jaren verschillende goede oplossingen geïntroduceerd....

Lees meer
Zo creëer je klantwaarde

Zo creëer je klantwaarde

Wie klantwaarde wil realiseren kan met 5 kernelementen resultaatgericht werken: 1. Afspreken Onderhoud actuele serviceafspraken (SxLA) met alle partijen in de serviceketen. Zorg dat ze reëel en compact zijn, de verwachting goed weergeven en meetbaar zijn. Dit vergt...

Lees meer
ISM5: 11 vernieuwingen en kansen

ISM5: 11 vernieuwingen en kansen

Met de publicatie van ISM 5 zijn veel ontwikkelingen in modern IT-servicemanagement samengebracht in één praktische geïntegreerde en gefaseerd toepasbare methode.De vraag ITIL, DevOps of agile is daarmee een overbodige, slim toegepast versterken ze elkaar.De vraag...

Lees meer

Whitepaper ISM-Procesmodel

Deze download, het ISM-procesmodel, beschrijft in meer dan 70 pagina’s op tactisch en operationeel niveau de inrichting van de basisprocessen voor de uitvoering van technisch beheer.

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000