fbpx
9 mei 2023

Servitect en 2Grips bundelen krachten om de ISM-methode te integreren in ITSM-tool 4me

Servitect en 2Grips, twee toonaangevende spelers in de IT-servicemanagement (ITSM) markt, gaan samen werken om de ISM-methode beter aan te sluiten op de ITSM-tool 4me. IT-organisaties kunnen met deze combinatie de kwaliteit van haar dienstverlening verbeteren, door de werkwijze compact en succesvol te organiseren.

Voordelen van de samenwerking

Servitect en 2Grips kenmerken zich door hun praktische kijk op IT-dienstverlening; compact, toepasbaar, en resultaatgericht. Door de krachten te bundelen combineren Servitect en 2Grips hun expertise en ervaring in IT-servicemanagement. Met deze samenwerking ontstaat een naadloze integratie van de ISM-methode in 4me.

De ISM-methode

De door Servitect ontwikkelde ISM-methode maakt ITIL en DevOps toepasbaar. ISM organiseert de werkwijze van de IT-organisatie op een compacte holistische manier, met veel aandacht voor de menselijke component. Door de grote toepasbaarheid van de werkwijze wordt het creëren van klantwaarde en flow eenvoudig en aantoonbaar.

4ME

2Grips levert en implementeert 4me op een praktische en compacte wijze, die aansluit op de ISM-methode. IT-organisaties profiteren zo van één gestroomlijnde en geoptimaliseerde toepassing van hun IT-serviceprocessen. Dit leidt tot snellere reactietijden, betere besluitvorming en hogere klanttevredenheid. 

Betere samenwerking en prestaties

ISM in combinatie met 4me bevordert de samenwerking en communicatie tussen medewerkers en teams, knelpunten en inefficiënties worden sneller geïdentificeerd en aangepakt. Met de integratie kunnen de standaard ITSM-dashboards en compliancy-oplossingen van Servitect goed worden gecombineerd. Dit helpt bij het identificeren van verbetermogelijkheden en het sturen van continue verbetering.

Kansen voor IT-organisaties

De samenwerking tussen Servitect en 2Grips biedt nieuwe mogelijkheden. Door de ISM-methode te integreren in de ITSM-tool 4me, profiteren IT-organisaties van een geoptimaliseerde en gestroomlijnde aanpak bij het beheren en verbeteren van hun IT-diensten. Dit zal leiden tot een hogere klanttevredenheid en een betere concurrentiepositie in de markt.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Nu meerdere normen op ISMcompliancy.nl parallel beschikbaar

Deze maand is er de laatste update doorgevoerd op ISMCompliancy.nl. We hebben daarmee weer een grote stap gezet in het vergemakkelijken van het voldoen aan kwaliteitsnormen. De tool laat de...

Webinar “Hoe de IT-afdeling snel en duurzaam kan voldoen aan de BIO”

Veel IT-afdelingen in de overheid voelen de grote druk om aan de BIO te voldoen. Naast de al bestaande werkdruk om goede IT-diensten te leveren en te innoveren, worden steeds strengere eisen gesteld...

Het nieuwe ISM-methode 5 boek is uit!

Daar is het dan! Het nieuwe ISM-methode versie 5 boek is uit. De belangrijkste oplossingen, gedachten, ideeën en meningen over modern IT-servicemanagement in één boek samengebracht. Toepasbaar voor...

Rivas kiest voor standaardisatie

Op 1 maart is de ICT afdeling van de Rivas Zorggroep gestart met de invoering van de ISM-methode in een afdeling met ruim 60 ICT-medewerkers. Bij Rivas is 3 jaar geleden de ISM Foundation training...

Serious Gaming, serious results

Tijdens de corona periode hebben we geen games kunnen organiseren maar de afgelopen week konden we eindelijk deze leuke en leerzame techniek weer inzetten. Zo hebben we binnen een ICT-organisatie...

ISM Portal

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000