fbpx
9 mei 2023

Servitect en 2Grips bundelen krachten om de ISM-methode te integreren in ITSM-tool 4me

Servitect en 2Grips, twee toonaangevende spelers in de IT-servicemanagement (ITSM) markt, gaan samen werken om de ISM-methode beter aan te sluiten op de ITSM-tool 4me. IT-organisaties kunnen met deze combinatie de kwaliteit van haar dienstverlening verbeteren, door de werkwijze compact en succesvol te organiseren.

Voordelen van de samenwerking

Servitect en 2Grips kenmerken zich door hun praktische kijk op IT-dienstverlening; compact, toepasbaar, en resultaatgericht. Door de krachten te bundelen combineren Servitect en 2Grips hun expertise en ervaring in IT-servicemanagement. Met deze samenwerking ontstaat een naadloze integratie van de ISM-methode in 4me.

De ISM-methode

De door Servitect ontwikkelde ISM-methode maakt ITIL en DevOps toepasbaar. ISM organiseert de werkwijze van de IT-organisatie op een compacte holistische manier, met veel aandacht voor de menselijke component. Door de grote toepasbaarheid van de werkwijze wordt het creëren van klantwaarde en flow eenvoudig en aantoonbaar.

4ME

2Grips levert en implementeert 4me op een praktische en compacte wijze, die aansluit op de ISM-methode. IT-organisaties profiteren zo van één gestroomlijnde en geoptimaliseerde toepassing van hun IT-serviceprocessen. Dit leidt tot snellere reactietijden, betere besluitvorming en hogere klanttevredenheid. 

Betere samenwerking en prestaties

ISM in combinatie met 4me bevordert de samenwerking en communicatie tussen medewerkers en teams, knelpunten en inefficiënties worden sneller geïdentificeerd en aangepakt. Met de integratie kunnen de standaard ITSM-dashboards en compliancy-oplossingen van Servitect goed worden gecombineerd. Dit helpt bij het identificeren van verbetermogelijkheden en het sturen van continue verbetering.

Kansen voor IT-organisaties

De samenwerking tussen Servitect en 2Grips biedt nieuwe mogelijkheden. Door de ISM-methode te integreren in de ITSM-tool 4me, profiteren IT-organisaties van een geoptimaliseerde en gestroomlijnde aanpak bij het beheren en verbeteren van hun IT-diensten. Dit zal leiden tot een hogere klanttevredenheid en een betere concurrentiepositie in de markt.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Remote werken zorgt voor meer flexibiliteit

Je hoort het regelmatig zeggen: "We zijn helemaal klaar met corona maar corona is nog niet klaar met ons". Het was dan ook een tegenvaller dat de 2e coronagolf ook daadwerkelijk doorzette en...

Mix van ITSM-methoden populair

Wim Hoving heeft een artikel geschreven over de reden waarom een mix van ITSM-methoden populair is. Dit artikel is gepubliceerd bij Magazine AG Connect. Hij ziet bij IT-managers de wens dat ze graag...

Zorg & ICT 2023, kom bij ons langs!

Van dinsdag 13 tot en met donderdag 15 juni zijn we weer aanwezig op de Zorg & ICT beurs 2023 in de Jaarbeurs Utrecht. We hopen onze vele relaties in de zorg dan weer te spreken, en ook iedereen...

ISM5 procesmodel nu interactief beschikbaar op mijn.ISMportal.nl

Het is een spannende tijd voor iedereen die zich bezighoudt met besturingsmodellen voor het leveren van professionele diensten. Met de komst van het nieuwe boek de ISM-methode V5, openen we de deur...

Updates ISMcompliancy

Het team achter ISMcompliancy zet zich voortdurend in om het systeem te optimaliseren en gebruikers de best mogelijke ervaring te bieden. Hoewel veel van deze verbeteringen zich achter de schermen...

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000