fbpx
9 mei 2023

Servitect en 2Grips bundelen krachten om de ISM-methode te integreren in ITSM-tool 4me

Servitect en 2Grips, twee toonaangevende spelers in de IT-servicemanagement (ITSM) markt, gaan samen werken om de ISM-methode beter aan te sluiten op de ITSM-tool 4me. IT-organisaties kunnen met deze combinatie de kwaliteit van haar dienstverlening verbeteren, door de werkwijze compact en succesvol te organiseren.

Voordelen van de samenwerking

Servitect en 2Grips kenmerken zich door hun praktische kijk op IT-dienstverlening; compact, toepasbaar, en resultaatgericht. Door de krachten te bundelen combineren Servitect en 2Grips hun expertise en ervaring in IT-servicemanagement. Met deze samenwerking ontstaat een naadloze integratie van de ISM-methode in 4me.

De ISM-methode

De door Servitect ontwikkelde ISM-methode maakt ITIL en DevOps toepasbaar. ISM organiseert de werkwijze van de IT-organisatie op een compacte holistische manier, met veel aandacht voor de menselijke component. Door de grote toepasbaarheid van de werkwijze wordt het creëren van klantwaarde en flow eenvoudig en aantoonbaar.

4ME

2Grips levert en implementeert 4me op een praktische en compacte wijze, die aansluit op de ISM-methode. IT-organisaties profiteren zo van één gestroomlijnde en geoptimaliseerde toepassing van hun IT-serviceprocessen. Dit leidt tot snellere reactietijden, betere besluitvorming en hogere klanttevredenheid. 

Betere samenwerking en prestaties

ISM in combinatie met 4me bevordert de samenwerking en communicatie tussen medewerkers en teams, knelpunten en inefficiënties worden sneller geïdentificeerd en aangepakt. Met de integratie kunnen de standaard ITSM-dashboards en compliancy-oplossingen van Servitect goed worden gecombineerd. Dit helpt bij het identificeren van verbetermogelijkheden en het sturen van continue verbetering.

Kansen voor IT-organisaties

De samenwerking tussen Servitect en 2Grips biedt nieuwe mogelijkheden. Door de ISM-methode te integreren in de ITSM-tool 4me, profiteren IT-organisaties van een geoptimaliseerde en gestroomlijnde aanpak bij het beheren en verbeteren van hun IT-diensten. Dit zal leiden tot een hogere klanttevredenheid en een betere concurrentiepositie in de markt.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

FSM Foundation training on-line een succesnummer

De FSM Foundation online is ontstaan omdat door het corona virus de MUMC-medewerkers van de IT-afdeling vanuit huis moesten werken. Maar de medewerkers van functioneel beheer moesten wel getraind...

Servitect en ISM groeien, doe je mee? [INGEVULD]

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. De laatste jaren hebben deze zich ontwikkeld tot de IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in...

SrVision 6 en 7 april 2022: “Flow”

Tijdens het SrVision congres 2022 zal Wim Hoving spreken over het belang van toepasbaarheid en resultaat, boven dat van mooie theorieën, met als titel "Flow is a result, not a design!". Thema...

Dienstverlening in coronatijd

De corona pandemie houdt ons al maandenlang in haar greep. Vrijheden die we vanzelfsprekend vinden worden ingeperkt en onze werkzaamheden zijn in veel gevallen verplaatst naar onze woonomgeving....

ISM-compliancytool DEMO!

Het toetsen én toepassen van NEN7510 voor de zorg en BIO voor de overheid was nog nooit zo eenvoudig. Met de online tool op ISMcompliancy.nl kun je in een handomdraai bladeren door de normen en...

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000