ISM-methode breidt samenwerking met Ultimo verder uit

Vandaag verscheen het persbericht over de uitbreiding van de samenwerking tussen de ISM-methode en Ultimo. Het partnership Ultimo en ISM ondersteunt zorginstellingen en industrie bij optimalisatie Service Management processen. Door de facility modules binnen de Enterprise Asset Management software van Ultimo te integreren met ISM, wordt klanten meer controle, stuurinformatie en gestroomlijnde processen geboden.

Patrick Beekman, Partner Solution Manager bij Ultimo:

Patrick Beekman: “Op basis van vele gezamenlijke ISM-projecten hebben we een standaard opzet voor ISM ontwikkeld. Met de ISM-configuratie op Ultimo ITSM, stroomlijnen we de processen en vergroten we de controle voor klanten. Deze werkwijze is per organisatie af te stemmen, vergroot het draagvlak en helpt de werkdruk transparanter te maken. Aangedreven door moderne Business Intelligence software en jarenlange domeinkennis op het gebied van IT Service Management, geven ISM Dashboards de controle over IT-processen binnen Ultimo IT Service Management en de werkwijze van de afdeling. Een groot aantal klanten, waaronder het St. Anthonius Ziekenhuis, maakt al gebruik van onze gezamenlijke diensten.”

Robbert-jan van Lippevelde, Directeur van ISM, vult aan: ”ISM en Ultimo vormen een prachtig team om professionele diensten efficiënt en effectief te leveren. De werking van Ultimo in combinatie met de unieke ISM-inrichting biedt die toolondersteuning die nodig is, om succesvolle diensten te kunnen leveren. Door deze nauwe samenwerking kan onze compacte beschrijving van de werkwijze direct toegepast worden, met onze voorbereide inrichting van Ultimo, en de ondersteunende hulpmiddelen zoals dashboards, compliancy-tooling (o.a. NEN7510 en MDR). Veel organisaties plukken hier al de vruchten van.”

Over Ultimo

Ultimo Software Solutions levert het nummer 1 EAM-cloudplatform ‘Ultimo’. De software wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 2.000 klanten in Manufacturing, Healthcare, Logistics, Infrastructure en Utilities. Het biedt klanten in deze sectoren vele voordelen, zoals verhoogde uptime, het beheren van kosten, verhoogde levensduur van installaties, makkelijk voldoen aan wetten en regelgevingen en de zekerheid van een veilige werkomgeving. Ultimo biedt dit alles met een ongeëvenaarde ROI door snelle implementatietrajecten, naadloze integraties en selfservice-applicatiebeheer. Het bedrijf is opgericht in 1988 en heeft kantoren in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Kijk voor meer informatie op de website van Ultimo.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht?
Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: 088-2034000
E: r.dijkstra@servitect.com

Schrijf je in voor de nieuwsbrief