fbpx
1 juli 2021

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow.

Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer 3 maanden hard gewerkt aan de herinrichting van de werkwijze op basis van ISM. Daarnaast is een volledige inrichting van ServiceNow uitgevoerd om deze werkwijze te ondersteunen.

Groei mogelijk

In de periode voor de livegang hebben ruim 100 medewerkers van de Managed Services organisatie van Wortell een korte training gevolgd.
Beide projecten passen in de ambitie van Wortell om verder te transformeren naar een product georganiseerde organisatie. De Managed Service dienstverlening wordt getransformeerd naar één van de beste Managed Service Providers. Hiermee zijn de Managed Services activiteiten schaalbaar geworden en is groei mogelijk gemaakt.

“Feitelijk hebben we het motorblok van de Managed Services organisatie gereviseerd en hebben we dit binnen de afgesproken tijd en zonder problemen gedaan”, quote van Wortell projectleider.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

FSM Foundation training on-line een succesnummer

De FSM Foundation online is ontstaan omdat door het corona virus de MUMC-medewerkers van de IT-afdeling vanuit huis moesten werken. Maar de medewerkers van functioneel beheer moesten wel getraind...

ISM Masterclass certificaat

We kregen al vaker de vraag: "Hebben jullie niet een certificaat van de ISM Masterclass om op mijn LinkedIn profiel te tonen". Dat was een prima idee en het stond al een tijd op onze actielijst....

Nieuwe versie ISM Management-dashboard

Het ISM Managementdashboard maakt deel uit van het ISM-besturingsmodel. In het besturingsmodel worden de organisatiedoelen bestuurbaar gemaakt door ze uit te splitsen naar de Werkwijze (proces),...
TOPdesk Marketplace

ISM Dashboards nu ook beschikbaar via TOPdesk Marketplace

TOPdesk is al jarenlang onze partner. We helpen TOPdesk-klanten hun IT service management naadloos aan te sluiten op de ISM-methode met slimme technieken en producten. Zo hebben we het BI ISM...

MIJN.ISMPORTAL.NL! Gelanceerd tijdens SrVision 2022!

De afgelopen periode is hard gewerkt aan mijn.ISMportal.nl. Via deze site krijgen ISM-gebruikers direct toegang tot alle middelen die ze tijdens hun werk gebruiken. Nooit meer zoeken naar de locatie...

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000