fbpx
24 juni 2021

40e ISM Masterclass live na langdurige lockdown

Aanmelden, nee, gaat nog niet door, nieuwe datum, weer bellen, helaas, is nog niet verantwoord, nieuwe datum, weer contact opnemen, we moeten nog even geduld hebben, sorry… Het verloop van Corona was toch wel grillig maar het aantal aanmeldingen voor de masterclass bleef constant. De aanmelders hoopten net als wij op versoepelingen die er dan toch steeds weer niet kwamen. Maar afgelopen week was het dan toch raak en kon Wim Hoving zijn 40e-editie geven in de prachtige omgeving van Holten. Bijna 500 deelnemers hebben deze Masterclass inmiddels de afgelopen jaren gevolgd en altijd met lovende recensies. De gemiddelde waardering is altijd boven de 8.

Wat is de Masterclass voor training

De Masterclass is gericht op modern leiderschap in IT-dienstverlening en dus op leidinggevenden in de IT. De CIO, manager, IT-manager, procesmanager, teamleiders en consultants krijgen een inkijk in de wereld van Modern Service Management. Het is een actieve en inspirerende training van drie aaneengesloten dagen. Deze dagen zijn gevuld met trainingen, discussies, oefeningen en gesprekken met maximaal 15 deelnemers.

Wat komt er voorbij

Veel onderwerpen komen aan de orde. Hoe gebruik je bijvoorbeeld ITIL optimaal, DevOps, Agile, Lean, Kanban en OBM. Maar ook de vraag hoe je omgaat met Customer Value en Dienend Leiderschap, Co-creation, de verandertrechter en sequentieel werken. En hoe je functioneel en technisch beheer combineert. Allemaal onderwerpen die een modern leider in de IT moet kennen en kunnen hanteren.

Holterberg

Het was afgelopen week natuurlijk fantastisch weer en dan is het vertoeven in de prachtige natuur van de Holterberg in Hotel Restaurant Hoog Holten natuurlijk een cadeautje. Het verblijf was weer goed verzorgd en dan is het met de gedane inspanning ook heerlijk om je in deze omgeving te kunnen ontspannen en alle opgedane kennis te laten bezinken. We kijken al weer uit naar de 41e Masterclass in september.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

GRID NV gestart met TOPdesk op basis van ISM-standaard

Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt...

Serious Gaming, serious results

Tijdens de corona periode hebben we geen games kunnen organiseren maar de afgelopen week konden we eindelijk deze leuke en leerzame techniek weer inzetten. Zo hebben we binnen een ICT-organisatie...

Online workshop Regel je dienstverlening én compliancy met ISM en 4me

In november organiseren we in samenwerking met 2grips twee online workshops namelijk op dinsdag 7 en op donderdag 23 november. De titel van deze workshops is: "Regel je dienstverlening én compliancy...

Servitect opent vestiging in Leusden

De toenemende toepassing van de ISM-methode bij organisaties in Nederland heeft ook geleid tot een groei van onze organisatie. Hierdoor ontstond de behoefte uit te breiden naar een extra locatie in...

1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!

De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de...

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000