ISM MASTERCLASS
Voor wie is de ISM Masterclass bedoeld?
De ISM Masterclass is dé leiderschapstraining voor IT-, procesmanagers en ITSM-consultants. Het doel van de ISM Masterclass is om de deelnemers een grondig inzicht te bieden in het vakgebied IT-servicemanagement, en de ontwikkeling die dit vakgebied doormaakt. Ook krijgt de deelnemer een grondig inzicht in de rol die ISM hierin speelt. Dit inzicht is het begin van beheersen. De Masterclass gaat daarbij in op de belangrijkste uitgangspunten van ISM.
Opleidingsresultaat
IT-servicemanagement is enorm in beweging. Dit vergt veel van de leiders. Hoe creëer je een omgeving waarin IT-diensten worden geleverd die aan hoge klantverwachting voldoet? Welke eisen stelt dat aan de operatie, maar ook aan de tactische en strategische inzet?
Hoe gebruik je optimaal ITIL, DevOps, Agile, Lean, Kanban, OBM. Hoe ga je om met Customer Value, Dienend Leiderschap, Co-creation, positive reïnforcement, de verandertrechter, sequentieel werken? Hoe combineer je functioneel en technische beheer? Onderwerpen die een moderne leider in de IT moet kennen en kunnen hanteren.
De Masterclass geeft de deelnemers inkijk in Leiderschap in Modern Service Management. Op gestructureerde wijze worden aan de hand van de ISM-methode alle ontwikkelingen aan elkaar gerelateerd en krijg je handvaten hoe hier praktisch mee om te gaan.
Leiders in IT moeten een omgeving creëren waarin de professionals maximaal kunnen presteren. In IT-organisaties is Modern Service Management onmisbaar, als leider heb je daarom een diepgaand en grondig inzicht nodig in het vakgebied van IT-servicemanagement.
Praktische informatie
De ISM Masterclass duurt 3 aaneengesloten dagen, verdeeld over 8 dagdelen. Er zijn per Masterclass 15 plaatsen beschikbaar. Deelnemers die een ISM Masterclass succesvol hebben doorlopen ontvangen een certificaat, en worden opgenomen in het ISM-register. Daarnaast krijgen ze, indien ze de opleiding aan hun LinkedIn-profiel toevoegen, de bijbehorende certificaat badge op hun LinkedIn-profiel getoond. De kosten voor de ISM Masterclass bedragen € 3.754,- per deelnemer, exclusief BTW. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, twee overnachtingen, en alle overige verblijfskosten.
Niveau: HBO.
Samenvatting
Waarom | Leiders in IT moeten een omgeving creëren waarin de professionals maximaal kunnen presteren. In IT-organisaties is Modern Service Management onmisbaar, als leider heb je daarom een diepgaand en grondig inzicht nodig in het vakgebied van IT-servicemanagement. |
Wie | De ISM Masterclass is gericht op (IT-)managers, procesmanagers, teamleiders en consultants. |
Wat | Een actieve en inspirerende Masterclass van 3 aaneengesloten dagen, gevuld met training, discussie, oefeningen en gesprekken. Met maximaal 15 deelnemers. Deelnemers die een ISM Masterclass succesvol hebben doorlopen ontvangen een certificaat en kunnen worden opgenomen in het ISM-Register. |
Waar | In de prachtige natuur van de Holterberg staat het Hotel Restaurant Hoog Holten. In deze rustgevende en mooie omgeving gaan we samen intensief aan het werk. |
Hoeveel | De investering voor de Masterclass is € 3.754,- per deelnemer, exclusief BTW en inclusief twee overnachtingen en alle overige verblijfskosten. Heeft je organisatie een ISM-licentie dan is een regeling van 20% korting van toepassing. |
Inschrijven | U kunt zich voor de Masterclass inschrijven via het inschrijfformulier. |
Contact | Heeft u vragen over de ISM Masterclass, neem dan contact op met de leverancier:
|
Hoofdocent: Wim Hoving
Hij staat bekend om zijn confronterende verhalen, zijn hekel aan heilige huisjes en zijn innoverende drang om IT-servicemanagement dienstbaar te laten zijn aan de business. Al ruim 20 jaar is hij actief bij vele servicemanagement-invoeringen. De laatste 10 jaar vooral middels de mede door hem ontwikkelde ISM-methode. Zijn drive is beheerorganisaties grip geven op hun werkwijze, zodat ze tevreden klanten krijgen en behouden. Leren werken en groeien met één servicegerichte geïntegreerde werkwijze. Teams laten doorgroeien tot professionele serviceleveranciers.
Wim spreekt regelmatig over ITSM, schrijft boeken, publiceert artikelen en is actief blogger op o.a. Linkedin.
Servitect en partners verzorgen onderstaande trainingen
NOVEMBER 2024
ISM Foundation 25 en 27 november, online, Servitect => aanmelden
FEBRUARI 2025
ISM Foundation 6 en 7 februari, online, Servitect => aanmelden
MAART 2025
ISM Masterclass 18, 19 en 20 maart (in Holten), Servitect => aanmelden
JUNI 2025
ISM Masterclass 11, 12 en 13 juni (in Holten), Servitect => aanmelden
SEPTEMBER 2025
ISM Masterclass 16, 17 en 18 september (in Holten), Servitect => aanmelden
NOVEMBER 2025
ISM Masterclass 11, 12 en 13 november (in Holten), Servitect => aanmelden
- Al 500+ deelnemers -
– Deelnemer ISM Masterclass –
- Margreet van den Bogaert, Lucero IT Control -
- Jan Heunks, MCS -
- Robert Lammé, TwinBizz -