ISM MASTERCLASS

Voor wie is de ISM Masterclass bedoeld?

De ISM Masterclass is dé leiderschapstraining voor IT-, procesmanagers en ITSM-consultants. Het doel van de ISM Masterclass is om de deelnemers een grondig inzicht te bieden in het vakgebied IT-servicemanagement, en de ontwikkeling die dit vakgebied doormaakt. Ook krijgt de deelnemer een grondig inzicht in de rol die ISM hierin speelt. Dit inzicht is het begin van beheersen. De Masterclass gaat daarbij in op de belangrijkste uitgangspunten van ISM.

Opleidingsresultaat

IT-servicemanagement is enorm in beweging. Dit vergt veel van de leiders. Hoe creëer je een omgeving waarin IT-diensten worden geleverd die aan hoge klantverwachting voldoet? Welke eisen stelt dat aan de operatie, maar ook aan de tactische en strategische inzet?

Hoe gebruik je optimaal ITIL, DevOps, Agile, Lean, Kanban, OBM. Hoe ga je om met Customer Value, Dienend Leiderschap, Co-creation, positive reïnforcement, de verandertrechter, sequentieel werken? Hoe combineer je functioneel en technische beheer? Onderwerpen die een moderne leider in de IT moet kennen en kunnen hanteren.

De Masterclass geeft de deelnemers inkijk in Leiderschap in Modern Service Management. Op gestructureerde wijze worden aan de hand van de ISM-methode alle ontwikkelingen aan elkaar gerelateerd en krijg je handvaten hoe hier praktisch mee om te gaan.

Leiders in IT moeten een omgeving creëren waarin de professionals maximaal kunnen presteren. In IT-organisaties is Modern Service Management onmisbaar, als leider heb je daarom een diepgaand en grondig inzicht nodig in het vakgebied van IT-servicemanagement.

Praktische informatie

De ISM Masterclass duurt 3 aaneengesloten dagen, verdeeld over 8 dagdelen. Er zijn per Masterclass 15 plaatsen beschikbaar. Deelnemers die een ISM Masterclass succesvol hebben doorlopen ontvangen een certificaat, en worden opgenomen in het ISM-register. Daarnaast krijgen ze, indien ze de opleiding aan hun LinkedIn-profiel toevoegen, de bijbehorende certificaat badge op hun LinkedIn-profiel getoond. De kosten voor de ISM Masterclass bedragen € 3.754,- per deelnemer, exclusief BTW. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, twee overnachtingen, en alle overige verblijfskosten.

Niveau: HBO.

Samenvatting

Waarom

Leiders in IT moeten een omgeving creëren waarin de professionals maximaal kunnen presteren. In IT-organisaties is Modern Service Management onmisbaar, als leider heb je daarom een diepgaand en grondig inzicht nodig in het vakgebied van IT-servicemanagement.

Wie

De ISM Masterclass is gericht op (IT-)managers, procesmanagers, teamleiders en consultants.

Wat

Een actieve en inspirerende Masterclass van 3 aaneengesloten dagen, gevuld met training, discussie, oefeningen en gesprekken. Met maximaal 15 deelnemers. Deelnemers die een ISM Masterclass succesvol hebben doorlopen ontvangen een certificaat en kunnen worden opgenomen in het ISM-Register.

Waar

In de prachtige natuur van de Holterberg staat het Hotel Restaurant Hoog Holten. In deze rustgevende en mooie omgeving gaan we samen intensief aan het werk.

Hoeveel

De investering voor de Masterclass is € 3.754,- per deelnemer, exclusief BTW en inclusief twee overnachtingen en alle overige verblijfskosten.
Heeft je organisatie een ISM-licentie dan is een regeling van 20% korting van toepassing.

Inschrijven

U kunt zich voor de Masterclass inschrijven via het inschrijfformulier.

Contact

Heeft u vragen over de ISM Masterclass, neem dan contact op met de leverancier:

Hoofdocent: Wim Hoving

Hij staat bekend om zijn confronterende verhalen, zijn hekel aan heilige huisjes en zijn innoverende drang om IT-servicemanagement dienstbaar te laten zijn aan de business. Al ruim 20 jaar is hij actief bij vele servicemanagement-invoeringen. De laatste 10 jaar vooral middels de mede door hem ontwikkelde ISM-methode. Zijn drive is beheerorganisaties grip geven op hun werkwijze, zodat ze tevreden klanten krijgen en behouden. Leren werken en groeien met één servicegerichte geïntegreerde werkwijze. Teams laten doorgroeien tot professionele serviceleveranciers.

Wim spreekt regelmatig over ITSM, schrijft boeken, publiceert artikelen en is actief blogger op o.a. Linkedin.

Servitect en partners verzorgen onderstaande trainingen

NOVEMBER 2024

ISM Foundation Nederlandse vlag 25 en 27 november, online, Servitect => aanmelden

FEBRUARI 2025

ISM Foundation Nederlandse vlag 6 en 7 februari, online, Servitect => aanmelden

MAART 2025

ISM Masterclass Nederlandse vlag 18, 19 en 20 maart (in Holten), Servitect => aanmelden

JUNI 2025

ISM Masterclass Nederlandse vlag 11, 12 en 13 juni (in Holten), Servitect => aanmelden

SEPTEMBER 2025

ISM Masterclass Nederlandse vlag 16, 17 en 18 september (in Holten), Servitect => aanmelden

NOVEMBER 2025

ISM Masterclass Nederlandse vlag 11, 12 en 13 november (in Holten), Servitect => aanmelden

 

 

Overzicht van alle ISM opleidingen?

Hoge waardering!
De ISM Masterclass wordt consequent zeer hoog gewaardeerd: de laatste 21 masterclasses werden beoordeeld met een gemiddelde van 8.4.
- Al 500+ deelnemers -
"Geschikt voor iedereen binnen IT-afdeling"
“De training is geschikt voor iedereen die werkzaam is binnen een IT-afdeling en die inzicht wil krijgen in de werkwijze van de afdeling. Daarbij wordt gekeken naar de aansturing van de afdeling, maar ook naar de onderliggende processen en de gevolgen van het procesmatig werken in een afdeling”.
– Deelnemer ISM Masterclass –
"Fantastische Masterclass"
“Weer een fantastische masterclass. Ik kan het beamen, want ik was erbij. Leerzaam, herkenbaar en bijzonder interessant!”
- Margreet van den Bogaert, Lucero IT Control -
Ondanks ruime kennis...
“Ondanks ruime kennis en ervaring van IT Service Management, vanuit de pragmatiek van het framework en de methode, een must voor de manager van de toekomst.”
- Jan Heunks, MCS -
"Professionele en pragmatische wijze"
“De professionele en pragmatische wijze om Service Management Processen a la ITIL in uw organisatie te implementeren.”
- Robert Lammé, TwinBizz -
Vorige slide
Volgende slide