SERVITECT

Wij zijn gespecialiseerd in Modern Service Management en het optimaliseren van dienstverlening. Dit doen wij door het ontwikkelen en beheren van de ISM-methode, een gestandaardiseerde aanpak voor organisatieverbetertrajecten in de informatievoorziening.

Servitect ontwikkelt en innoveert sinds 1998 onder de naam BHVB (Bureau Hoving & Van Bon). In 2013 hebben wij de nieuwe naam Servitect aangenomen. Wij zijn ontstaan vanuit de IT en hebben ons weten door te ontwikkelen naar serviceorganisaties in de volle breedte.  Servitect gelooft er in dat servicemanagement aantoonbaar, herkenbaar en gewaardeerd een bijdragen levert aan het succes van de bedrijfsvoering. Ons doel is de ISM-methode geaccepteerd krijgen als dé standaard voor ondersteunende dienstverlening, te beginnen in Nederland.

ISM-methode

De populaire ISM-methode is door Servitect ontwikkeld als standaard voor organisaties en afdelingen die zich richten op het leveren van services. De sterk opkomende FSM-methode is ontwikkeld als standaard voor organisaties die zich richten op functioneel beheer. ISM en FSM zijn geheel analoog en daarom uitstekend te combineren bij de inrichting van de integrale informatiedienstverlening. Servitect werkt in de ISM-groep nauw samen met tientallen partners, die hun eigen producten en diensten inrichten en aanbieden conform de ISM- en FSM-methode, en daarmee bijdragen aan effectievere en efficiëntere organisaties in de informatiedienstverlening.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Servitect, door een mail te sturen aan opleidingen@servitect.com