2 juni 2017

Nieuwe inzichten opgedaan op Procesmanagersdag

‘Leuke en leerzame dag, weer een aantal nieuwe inzichten opgedaan’. Eén van de reacties op de Procesmanagersdag van gisteren. Procesmanagers konden ervaringen delen bij het toepassen van ISM en FSM. Ook werden ze geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van de ISM- en FSM-methode.

Jeroen van Oostrum, Manager Informatiemanagement (Erasmus MC), gaf tijdens zijn keynote een mooie opsomming van praktijkervaringen met de ISM/FSM-invoering, voor en na. ‘Mooi om eens een implementatie-ervaring te horen van een collega’, zei een van de procesmanagers.

De deelnemers kregen ook een sessie over FSM/ISM-ontwikkelingen, waarin de trends in servicemanagement besproken werd. Een procesmanager: ‘goed om te zien dat jullie meegaan met de tijd.’

Robert den Broeder gaf een keynote over OBM (Organisational Behaviour Management). Hij kreeg enthousiaste reacties van de procesmanagers. Eén van de procesmanagers vertelde ons dat hij het erg vernieuwend vond. ‘Hier wil ik wel iets mee gaan doen.’

Het was een geslaagde dag, op een mooie locatie (Medische bibliotheek van het Erasmus MC). In 2018 vindt er weer een Procesmanagersdag plaats. Misschien tot dan!

Nieuwe inzichten opgedaan op Procesmanagersdag

‘Leuke en leerzame dag, weer een aantal nieuwe inzichten opgedaan’. Eén van de reacties op de Procesmanagersdag van gisteren. Procesmanagers konden ervaringen delen bij het toepassen van ISM en...

Nu meerdere normen op ISMcompliancy.nl parallel beschikbaar

Deze maand is er de laatste update doorgevoerd op ISMCompliancy.nl. We hebben daarmee weer een grote stap gezet in het vergemakkelijken van het voldoen aan kwaliteitsnormen. De tool laat de...
ISM 1-op-1 presentatie

Dit jaar geen events, maar daar stopt het niet…

We hebben het al onze klanten en relaties gevraagd: "Ga je onze evenementen in coronatijd ook bezoeken?". Het resultaat is dat bijna iedereen graag de nieuwste informatie ontvangt over ISM en ITSM,...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

ZGV viert de livegang van ISM en FSM

Reden voor een feest is dat alle zes afdelingen onder ICT & Applicatie van Ziekenhuis Gelderse Vallei nu een uniforme werkwijze hanteert. Alle afdelingen hebben nu toegang tot TOPdesk, waardoor...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387