8 augustus 2017

MeetUp Functional / Integrated Service Management

ICT: stabiliteit vs.innovatie. Dit is het thema van de MeetUp Functional/Integrated Service Management (FSM/ISM) op 28 september 2017 in Breda. Het wordt georganiseerd door De IT Regisseur, partner van de ISM-groep. De IT Regisseur organiseert deze middagsessie voor ICT-verantwoordelijken, procescoördinatoren, beheerders of projectleiders die geïnteresseerd zijn in modern IT Service Management en meer willen weten over ISM en FSM.

Sprekers

Jan van Marum, commercieel directeur van Servitect (ontwikkelaar van de ISM- en FSM-methode), zal vertellen wat ISM/FSM is en hoe het samen gaat met Agile, DevOps, Bimodal & Lean-IT. Daarna volgt een praktijkcase over ISM bij VolkerWessels, door John Pijpers (directeur IT Regisseur). Siraar Gommans (eigenaar GPDI) zal vanuit een praktijkcase antwoord geven op de vraag ‘hoe werk je efficiënter met FSM/ISM en houd je tijd over voor innovatie?’.

 

Praktische informatie

Wanneer: donderdag 28 september 2017

Locatie: Blushuis Breda, Reduitlaan 33 4814 DC, Breda

Tijdstip:  14.30 – 18.00 uur

 

Meer informatie en aanmelden

Ook geïnteresseerd? Meer weten wat ISM/FSM kan betekenen voor jouw organisatie? Meer informatie en aanmelden kan via onderstaande knop.

Servitect en ISM groeien, doe je mee?

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. De laatste jaren hebben deze zich ontwikkeld tot de IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in...

ZGV viert de livegang van ISM en FSM

Reden voor een feest is dat alle zes afdelingen onder ICT & Applicatie van Ziekenhuis Gelderse Vallei nu een uniforme werkwijze hanteert. Alle afdelingen hebben nu toegang tot TOPdesk, waardoor...

De werkwijze op orde met ISM en FSM

Fusieziekenhuis WestFriesGasthuis en WaterLandZiekenhuis gaat de ICT professionaliseren en heeft ook voor ISM en FSM gekozen. Een wens van het gefuseerde ziekenhuis is het hebben van een...

Dienstverlening in coronatijd

De corona pandemie houdt ons al maandenlang in haar greep. Vrijheden die we vanzelfsprekend vinden worden ingeperkt en onze werkzaamheden zijn in veel gevallen verplaatst naar onze woonomgeving....

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387