4 mei 2017

Kennis en ervaringen delen op Procesmanagersdag

Op 1 juni is het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam gastheer voor de jaarlijkse ISM Procesmanagersdag. Procesmanagers delen op deze dag ervaringen bij het toepassen van ISM en FSM. Daarnaast komen de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van de ISM en FSM aan de orde.

 

Sprekers

Op het programma staat een keynote van Simon Vermeer, CIO van Erasmus MC en Jeroen van Oostrum, manager Informatiemanagement. Het onderwerp is: “Wat verwacht de klant van ons, nu en in de toekomst”.

Robert den Broeder zal vertellen over OBM (Organisational Behaviour Management): “hoe neem ik mijn organisatie mee in het veranderen?” We weten wat we met ISM en FSM willen bereiken en hoe de werkwijze er uit kan zien, maar hoe krijgen we de organisatie en medewerkers zover dat ze hun gedrag duurzaam gaan aanpassen? OBM is de methode om gestructureerd gedragsverandering te organiseren.

Wim Hoving zal ingaan op de belangrijkste trends in de wereld van Service Management en hoe kan ISM in de toekomst de bedrijfsvoering ondersteunen? Deze vragen komen aan bod tijdens het item over de ontwikkelingen op het gebied van ISM en FSM.

Inmiddels zijn er veel organisaties die ISM- en/of FSM toepassen.  Daarom besteden we deze dag ook tijd aan het delen van succesvolle praktijkvoorbeelden.

Aanmelden

Heb je onze uitnodiging niet ontvangen en je bent wel procesmanager en klant? Je kunt je nog aanmelden via onderstaande knop. Bellen (+31 (0)50 – 579 13 87) of mailen mag uiteraard ook.

Fujitsu nieuwe Education partner van Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd. Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een...

Verbeterde samenwerking voor ziekenhuis Gelderse Vallei door verdere uitrol ISM

Ziekenhuis Gelderse Vallei heeft in 2011 kennisgemaakt met ISM. Destijds is de werkwijze van de ICT-afdeling georganiseerd op basis van de ISM-methode. Dit is zo goed bevallen dat besloten is om de...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...
Ziekenhuis monitor 2020

ISM ziekenhuis monitor 2020

Ook dit jaar organiseert Servitect weer de ISM ziekenhuis monitor. Hierbij worden IT-prestaties van de deelnemende ziekenhuizen onderling vergeleken op basis van data uit ITSM tools...

FSM Foundation training on-line een succesnummer

De FSM Foundation online is ontstaan omdat door het corona virus de MUMC-medewerkers van de IT-afdeling vanuit huis moesten werken. Maar de medewerkers van functioneel beheer moesten wel getraind...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387