fbpx
4 mei 2017

Kennis en ervaringen delen op Procesmanagersdag

Op 1 juni is het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam gastheer voor de jaarlijkse ISM Procesmanagersdag. Procesmanagers delen op deze dag ervaringen bij het toepassen van ISM en FSM. Daarnaast komen de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van de ISM en FSM aan de orde.

 

Sprekers

Op het programma staat een keynote van Simon Vermeer, CIO van Erasmus MC en Jeroen van Oostrum, manager Informatiemanagement. Het onderwerp is: “Wat verwacht de klant van ons, nu en in de toekomst”.

Robert den Broeder zal vertellen over OBM (Organisational Behaviour Management): “hoe neem ik mijn organisatie mee in het veranderen?” We weten wat we met ISM en FSM willen bereiken en hoe de werkwijze er uit kan zien, maar hoe krijgen we de organisatie en medewerkers zover dat ze hun gedrag duurzaam gaan aanpassen? OBM is de methode om gestructureerd gedragsverandering te organiseren.

Wim Hoving zal ingaan op de belangrijkste trends in de wereld van Service Management en hoe kan ISM in de toekomst de bedrijfsvoering ondersteunen? Deze vragen komen aan bod tijdens het item over de ontwikkelingen op het gebied van ISM en FSM.

Inmiddels zijn er veel organisaties die ISM- en/of FSM toepassen.  Daarom besteden we deze dag ook tijd aan het delen van succesvolle praktijkvoorbeelden.

Aanmelden

Heb je onze uitnodiging niet ontvangen en je bent wel procesmanager en klant? Je kunt je nog aanmelden via onderstaande knop. Bellen (+31 (0)50 – 579 13 87) of mailen mag uiteraard ook.

STAD GEEL: GEBOUWBEHEER ONDER ISM-METHODE

Na de succesvolle implementatie van de ISM-methode bij de afdeling ICT in 2017 is de afdeling Patrimonium, die Gebouwbeheer uitvoert, de volgende. Patrimonium wil met de ISM-methode net zo als de...

De werkwijze op orde met ISM en FSM

Fusieziekenhuis WestFriesGasthuis en WaterLandZiekenhuis gaat de ICT professionaliseren en heeft ook voor ISM en FSM gekozen. Een wens van het gefuseerde ziekenhuis is het hebben van een...

Uitbreken voor informatie-beveiliging

Iedereen is bijzonder. Die gedachte bepaalt het denken en doen bij Ipse de Bruggen. Zij bieden bijzondere zorg aan mensen met een handicap. Daarbij heeft Ipse  de Bruggen constant aandacht voor het...

GRID NV GESTART MET TOPDESK OP BASIS VAN ISM STANDAARD

Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt...

Fujitsu nieuwe Education partner van Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd. Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387