fbpx
22 maart 2021

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd aantoonbaar en duurzaam de kwaliteit van hun IT-dienstverlening en creëren customer value.
De ISM-methode maakt niet alleen ITIL en BiSL eenvoudig en toepasbaar, maar integreert Agile LEAN en OBM en maakt DevOps werkbaar. Onze standaard werkwijze maakt resultaatgericht besturen van de IT-dienstverlening haalbaar.

Wij willen ons top-team uitbreiden om onze sterk groeiende klantenkring nog beter te helpen en zoeken wij een:

Ambitieuze en innovatieve
ITSM-consultant/ontwikkelaar

(€ 55.000,- tot € 75.000,-)

Iemand die de waarde van mensen, processen en valuestreams begrijpt,
professionals en managers in staat stelt resultaatgericht samen te werken en altijd kansen ziet om te verbeteren.

 

Inzet:

  • leiding geven aan het invoeren én toepassen van de ISM- en FSM-methode
  • het begeleiden van managementeams bij het resultaatgericht sturen
  • het uitvoeren en ondersteunen van procesmanagement taken bij klanten
  • het langdurig bijdragen aan de doorontwikkelen van de ISM-methode, producten en diensten
  • geven van ISM- en FSM-trainingen en games (optioneel)

Wij zoeken een collega met:

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • een passie voor modern ITSM en innovatie
  • bij voorkeur een bedrijfskundige achtergrond
  • ervaring met organisatorische verandertrajecten
  • ruime ervaring met ISM, ITIL, DevOps, Scrum, LEAN en/of OBM
  • grote affiniteit met het gedrag van mensen
  • bij voorkeur centraal gevestigd in Nederland

Wij bieden je:

  • een uitdagende functie in een kennisintensieve omgeving
  • inspirerende collega’s in een informele en innovatieve werkomgeving
  • flexibele inzet en uitgebreide thuiswerkmogelijkheden
  • hoge betrokkenheid bij de ontwikkeling en variatie in werken
  • leaseauto
  • winstdeling en 30 verlofdagen

Voor meer informatie over de ISM-methode kijk je op deze site. Voor aanvullende inlichtingen kun je contact opnemen met Wim Hoving (06 5324 6654). Als je denkt dat je bij ons past zien wij graag je reactie tegemoet op w.hoving@servitect.com

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!

De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de...

Erwin van Dam al één jaar Servitecter…

Service Management consultant is een vak. Daar zijn we het wel over eens. Een prachtig vak dat uitdagingen met zich meebrengt, want niet één organisatie is gelijk maar onze ISM-methode past altijd....

Fujitsu nieuwe Education partner van Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd. Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een...
NEN7510 Lust of Last

Webinar NEN7510, Lust of Last

We hebben een primeur. De laatste weken hebben we namelijk voor het eerst twee webinars gehouden. Deze hadden als onderwerp "NEN7510, Lust of Last". De reden hiervoor was dat de beurs Zorg & ICT...

GRID NV GESTART MET TOPDESK OP BASIS VAN ISM STANDAARD

Dinsdag 15 december was het zover. GRID NV, de Gezamenlijkst Regionale ICT-Dienst voor de gemeenten Westerwolde, Oldambt, Pekela en Veendam, zijn gestart met de nieuwe tool TOPdesk. Deze tool wordt...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387

Meer grip door inzicht

Wil jij meer grip op je IT organisatie? Grip begint met meer inzicht. Wij bieden je daarbij de belangrijkste inzichten en geven je handvaten d.m.v. een dashbord. Zo kun jij als leider van je IT organisatie gemakkelijk sturen op de door jouw vastgestelde serviceprestaties en klanttevredenheid-eisen. We nemen je mee in deze werkwijze in ons webinar. Meld je direct aan.

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds